baby shower gehad

Wilde nog even een leuk dingetje met jullie delen.

Gister middag door mijn zusje ontvoerd onder het mom van we gaan naar die grote babyzaak waar jij altijd komt want we gaan iets voor je kleine uitzoeken. prima zo gezegd zo gedaan. komt ze me ophalen moeten we nog even langs haar huis want ze was wat vergeten en wat blijkt ???

Zit haar hele woonkamer vol met vriendinnen en tante's etc voor een baby shower voor mij.

Vond het zo verschrikkelijk leuk.

volop verwend met cadeautjes en leuke dingetjes. kortom een super middag gehad.

Wat super leuk dat ze dat geregeld hebben. Wat zul je verbaasd zijn geweest, hihi! Wat heb je allemaal gekregen?

Ik ken het niet zo, hier wordt het niet gedaan volgens mij. Ik ben nog nooit bij een babyshower geweest.

Liefs grote broer

Het is hier in nederland ook nog niet een hele grote trend, in onze vrienden groep zijn ze er ooit mee begonnen en het komt oorspronkelijk uit amerika.

Allemaal leuke dingetjes voor de kleine, zwitsal pakket, zilver armbandje, slaapzak, kleertjes etc en ook cadeautjes voor mij zoals creme's en cadeaubonnen etc.

Het is oorspronkelijk bedoeld voor de moeder om haar nog even een stukje aandacht te geven en energie voor de bevalling, aanstaande moederschap.

Terug
Bovenaan