Baby shower

Hoi hoi,

Vandaag heb ik de baby shower gehad. Een vriendin en mijn moeder hadden het georganiseerd.
Was erg leuk.
* Ze moesten allemaal een foto van hun zelf mee nemen van vroeger en moest ik zeggen wie welke foto was.
* Verder moest ik met een pop in mijn arm, en een telefoon ook nog een rompertjes aan de waslijn hangen.
* De rompertjes hebben we daarna allemaal gekleurd en die heb ik mee gekregen.
* Verder kreeg iedereen een kaartje met daarop de voorspellingen die ze moesten doen. (geslacht, naam, geboortedatum)
* daarna kreeg iedereen een blad met het alfabet erop en moesten we binnen 3 min proberen met alle letters dingen van de baby noemen.
* verder zijn de baby en ik ook erg verwend.

Dus kortom erg leuk

Super leuk!!! Ik denk dat ik dit x weer geen babyshower krijg :-( Toen ik net zwanger was (niemand wist het nog) zei een vriendin tegen mij 'bij jou hebben we geen babyshower gedaan, wel? Waarom eigenlijk niet?' Ik zei toen dat ze.daarvoor nog wel een kans kregen.... Maar ik denk dat ze t vergeten is... En ik ga er natuurlijk ook niet om vragen! Jammer.
Super leuk hoor dat je moeder en vriendin dit hebben georganiseerd! Bij mij hebben ze nog een week of 6 de tijd (ben bijna 34wkn) ;-)

Ja dat is inderdaad wel jammer als je het weer niet krijg. Zeker omdat je het de vr.orige keer ook niet heb gehad.

Ik zou er inderdaad ook niet om vragen. De reden dat ze het bij mij zo vroeg hebben gedaan is omdat ik een medisch geval ben en daardoor eerder kan bevallen en dat het bijna vakantie tijd is.

Misschien komt het nog bij jou, maar begrijp eruit dat ze het bij andere wel hebben gedaan en dan kan ik me voorstellen dat het een teleurstelling is.

Terug
Bovenaan