<p>Hoi,</p><p>Mijn zoontje is 8.5 maand. Hij tijgert sinds hij 5 maanden is. Af en toe gaat hij wel in kruiphouding zitten, maar kruipen doet hij niet. Hij kan ook niet vanuit kruip/tijgerhouding gaan zitten. Als ik hem te lang neer zet valt hij op een gegeven moment ook om. </p><p>Maar. Sinds vorige week trekt hij zich op aan dingen. Het liefst aan zijn loopstoel. En als hij erachter gaat staan loopt hij zo weg. Alsof hij nooit anders gedaan heeft. Af en toe gaat hij ook los staan en denkt hij zo weg te lopen, maar dan valt hij nog. </p><p>Nu mijn vraag, is het erg als hij kruipen overslaat? Je leest er op internet toch wel wat dingen over. En ik vind het heel raar dat mijn zoontje nog niet kan kruipen of zitten, maar wel kan lopen achter een loopstoel of karretje. Hij was met alles al heel vlot. Dus het verbaast me niet dat hij nu begint met lopen. Maar ergens maak ik me ook wel zorgen over niet zelf kunnen zitten en kruipen. Iemand een (positief?) vergelijkbaar verhaal? </p><p> </p>