Baby slaapt gek,

<p>Hallo,</p><p>Sinds paar weken heeft mijn dochtertje van 3 maanden een aparte slaaphouding. Ze ligt in een boogje /u vorm met haar hoofd en benen naar achter en dan buik rug naar voren.  Om een  beeld erbij te hebben; </p><p>Hoofd      </p><p>               Rug</p><p> </p><p>Benen. </p><p> </p><p>Het ziet er alles behalve fijn uit. Als ik haar rechtleg dan begint ze een partij te gillen. Nooit gedacht daar er zoveel geluid uit zo minimensje kan komen. Herkent iemand het? Ze word sinds ze in deze houding slaap namelijk bijna elk uur wakker snacht en dan zijn papa en mam Herkent iemand het? Ik vraag me af of ze misschien pijn heeft omdat ze echt niet meer op haar rug wilt slapen..</p><p>Ik ben ook wel echt gesloopt nu ze al bijna 10 dagen achter elkaar prive feestjes geeft voor mama om het uur. Iemand tips? </p>

Hi, 
Zoals je het uitlegd, lijkt het op overstrekken. Ik heb daar geen ervaring mee maar weet wel dat dat vaak betekend dat je baby ongemak heeft. Google er is op en kijk of je haar daarin herkent.
Succes! Liefs.. 

Flore heeft ook een tijd zo geslapen rond die zelfde leeftijd! Heel normaal, dat is een teken dat ze willen slapen heb ik toen gelezen. Zal me niet teveel zorgen maken!! Hier ging dat na een tijdje vanzelf over. Toen ging ze slapen met haar gezicht recht in het matras, doodeng! Maar nu ligt ze 'gewoon op haar zij. Allemaal fases..! 
Succes:)

Hier is mijn baby ook gisteren begonnen met zo raar liggen in zn slaap.. (10 weken) ik weet ook niet zo goed wat ik er mee aan moet ? heb niet het gevoel dat hij het niet naar zn zin heeft of oncomfortabel ligt ofzo maar zn hoofdje ligt wel in een rare hoek, helemaal achterover..

Terug
Bovenaan