Baby slaapt ineens heeel

<p>Hai! </p><p>Onze kleine meid is nu 3 maanden en sinds een week slaapt ze echt ontzettend veel, ze is gemiddeld zo’n 4a 5 uur wakker en voor de rest slaapt ze alleen maar! </p><p>We laten haar gewoon slapen ook in haar kamertje want ik geloof wel dat veel slapen goed is, maar ik vind het wel erg veel! </p><p>Nu maak ik me geen zorgen want slapen is goed en het is voor ons wel fijn even, omdat we nog nachtvoedingen hebben! </p><p>Maar ik merk wel dat ze heel veel dingen nog niet kan tov andere kinderen en nu weet ik ook wel dat ieder kind zijn/haar eigen tempo heeft! </p><p>Ik maak me geen zorgen maar ben wel even benieuwd of mensen dit herkennen! Ps ze is 4 weken te vroeg geboren! </p>

Bij onze kleine is hij vanaf ongeveer 3.5 maand meer gaan slapen overdag. Eerst dutjes van max 45 minuten maar nu standaard 1.5 uur eigenlijk. Als ik vrij ben ontbijt hij meestal rond een uur of 6 en gaat daarna nog slapen tot een uur of 10. Dan 1.5 wakker, 1.5 uur slapen en dat herhaalt zich tot een uur of 19 voor de laatste voeding. Kortom, slaapt ook lekker veel. Merk juist dat hij actiever en blijer is als hij meer slaapt. 

Terug
Bovenaan