Baby slaapt ineens niet meer door, herkenbaar?

<p>Lieve mama's, ik hoop dat iemand het volgende herkent. Mijn zoontje van inmiddels 7 maanden sliep met 2 maanden (na de aanschaf van een MyHummy) lekker door (lucky us). Met 4 maanden is dit abrupt gestopt. Toe aan vaste voeding, dachten we. Inmiddels zijn we dus 3 maanden verder en eet meneer een nette hoeveelheid fruit en groenten iedere dag, maar slaapt hij nog steeds niet door. Hij krijgt om ca. 20:00u een papfles en hij gaat daarna ook zonder al te veel moeite slapen. Steevast wordt hij tussen 2 en 3 uur 's nachts wakker en heeft dan honger. We hebben nu al van alles geprobeerd (o.a. ander ritme en andere verhouding papfles), maar hij houdt het schijnbaar niet langer vol zonder fles. </p><p>Zijn hier mama's die dit herkennen?</p><p>Groetjes, Laura</p>
 
Mijn zoontje is nu 4.5 maand oud en sliep ook.altijd lekker door tot 2 weken geleden elke keer heeft hij behoefte  aan zn tut ineens en die kunne we dus tig keer op een nacht  erin duwen.  Ze zeggen  fases.  Dus hopelijk gaat het inderdaad ook.echt over. Tis slopend zulke nachten
 
 
Oh dat is ook frustrerend! Die van ons vindt zijn tut gelukkig zelf, ook 's nachts.
Ik vond het hele niet-doorslapen wel slopend maar geen ramp, tot ik in mijn zoektocht naar een oplossing een berichtje tegenkwam van iemand wiens zoontje van 2,5 jaar(!) nog niet doorslaapt! Toen kreeg ik het toch wel benauwd ?
 
Om 23u geven hebben we inderdaad ook geprobeerd, maar hij wilde dan niet echt wakker worden en dronk dan nog niet de helft op, om vervolgens toch weer om 3u te komen.
Bedankt voor jullie reacties in ieder geval!
 
Dat is balen zeg! Onze zoon (4maand) sliep opeens ook niet meer door, terwijl hij dat al zo'n 2 maanden deed. Bij ons hielp het om meer te geven in z'n laatste fles. Ik was bang dat hij dat teveel zou krijgen, maar vaak laat hij het overdag wel weer ergens staan. 
 
Terug
Bovenaan