Baby slaapt kort

Hoi!

Mijn zoontje van 3 maanden slaapt ‘s avonds/‘s nachts 4 uur achter elkaar en wordt dan wakker voor voeding. Na die voeding wordt hij iedere 2 uur wakker om te drinken. Het begint echt zwaar te worden voor mij.. iemand tips? ? Hij heeft overigens nooit doorgeslapen of dergelijk.

Vervelend. Doorslapen betekent op die leeftijd ook slechts 6 uur aan 1 stuk, en als je baby verder om de twee uur komt, slaapt hij dus wel door 1 voeding heen.
Maar ik snap dat je daar weinig aan hebt.
Als je een partner hebt, die een nacht voeding laten doen. ( Vlak voor eerste voeding 's ochtends kolven.) Slapen wanneer het wel kan. Paracetamol helpt ook tegen symptomen van slaapgebrek.
Een nacht of een dag een oppas regelen zodat je kan slapen. ( Het kan daarna wel weer even extra zwaar vallen, omdat je uit de flow raakt.) Volhouden, gaat uiteindelijk over, ooit.

Ja, dat is inderdaad pittig! Helaas geen tip, alleen herkenning... Onze zoon is nu bijna 9 maanden en doet dit sinds hij 5 maanden oud is. Voor die tijd sliep hij prima (1 nachtvoeding). Sinds 5 maanden is dat veranderend en dus nog steeds. Van alles geprobeerd, maar zonder resultaat. Dus heb me er bij neergelegd, dat helpt wel. Het is wat het is... Maar het is wel vermoeiend inderdaad. Ik ben supermoe (ook nog een peuter thuis) en hoop elke nacht dat het anders gaat zijn. Tot nu toe helaas nog niet... 
Succes, je bent niet de enige.. 

[quote quote=10612987]Ja, dat is inderdaad pittig! Helaas geen tip, alleen herkenning… Onze zoon is nu bijna 9 maanden en doet dit sinds hij 5 maanden oud is. Voor die tijd sliep hij prima (1 nachtvoeding). Sinds 5 maanden is dat veranderend en dus nog steeds. Van alles geprobeerd, maar zonder resultaat. Dus heb me er bij neergelegd, dat helpt wel. Het is wat het is… Maar het is wel vermoeiend inderdaad. Ik ben supermoe (ook nog een peuter thuis) en hoop elke nacht dat het anders gaat zijn. Tot nu toe helaas nog niet… Succes, je bent niet de enige..[/quote]
Oh wat moet het toch pittig zijn met nog een peuter erbij.. dat vergt toch extra energie van jou. Ik wenste zo erg dat er een oplossing hiervoor was! Echt om depressief van te worden helaas. Bij mij was het voorheen ook om de 3 uur. Helaas veranderd sinds hij 4 uur achter elkaar ging slapen voor het eerste deel van de avond/nacht. Hopen dat het snel voorbij gaat. Bedankt voor je reactie in ieder geval! Jij ook veel succes

Terug
Bovenaan