<p style="text-align: left;">Hallo allemaal,</p><p>Ik heb een zoontje van bijna 7 weken oud. Sinds deze week probeer ik hem mee te nemen naar opa en oma om daar samen met hem een middagje te zijn zodat hij een beetje kan wennen aangezien ik over 5 weken weer moet gaan werken en oma gaat oppassen. </p><p>Helaas wil het niet lukken om hem daar in slaap te krijgen. Ze hebben een babykamertje ingericht met een mooi bedje etc. maar hij wil er absoluut niet slapen. Ik ben heel de tijd bij hem blijven zitten, zachtjes zingen, en hem geprobeerd gerust te stellen dat mama er is maar het heeft helaas geen effect. Uiteindelijk is hij in mijn armen in slaap gevallen op de bank.. </p><p>ik snap dat ik het de tijd moet geven maar wellicht heeft iemand tips over hoe ik dit het beste aan kan pakken?</p><p>ik had hem nu thuis zen fles gegeven toen meegenomen in de maxicosi in de auto. Toen ik bij oma aankwam sliep hij in de maxi cosi maar daar kan ik hem moeilijk 3 uur in laten liggen lijkt me.. maar toen ik hem er dus voorzichtig uithaalden werd hij wakker dus ik hem geknuffeld en toen langzaam naar zen kamertje bij oma en neergelegd etc. Maar hij was klaarwakker en wilde echt niet meer slapen..</p><p> </p><p>sorry voor mijn lange verhaal maar ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft.</p><p> </p><p>XX Beccie</p>