<p>Onze baby van 7 weken oud slaapt vrijwel nooit! Dit begon al bij de eerste 24 uur. Ons zoontje had moeite met slapen en wilde toen enkel in mijn armen slapen omdat ik zelf moe was van de bevalling heb ik snachts paar keer de kraamhulp gebeld (kraamhotel) om hulp te vragen met het in slaap brengen van ons zoontje. Ook toen we thuis waren was dit niet veel anders. Hij slaapt nachts enkel op mijn borst waardoor ik al 7’weken zittend slaapt en overdag is het ook drama. Hij slaapt niet in de kinderwagen wiegen vindt hij niets. Autorijden krijst die alles bij elkaar. Ingebakerd wordt die ook helemaal gek. Enkel de draagzak helpt soms. Maar omdat ik nog een peuter heb rondlopen kan ik de baby niet de hele dag gaan dragen want zodra ik hem weg leg wordt hij wakker zowel op de buik als rug en begint hij de huilen en kan ik weer opnieuw beginnen. Ons eerste zoon heeft namelijk ook hulp nodig met wc en aankleden en met een baby op schoot is dat heel erg lastig. Ook huilt hij vrij veel zelf de buren van 3 huizen verder hoort hem weleens via de tuin. Ik heb gewoon geen idee wat nog meer helpt hoe kan ik ervoor zorgen dat hij alsnog gaat slapen een beetje hulp om hem in slaap te brengen vind ik prima maar zelfs dat is niet voldoende. Ik heb voor mij gevoel alles geprobeerd. Ruis. Inbakeren wandelen autorijden zelf een bedje gekocht dat zich zelf wiegt. Medisch lijkt er niets aan de hand te zijn volgens de consultatiebureau omdat hij volgens zijn lijn groeit en doen dus niets. Ik heb het gevoel dat ik de consultatiebureau advies geef ipv van hum mij, en een osteopaat heb ik niet zo’n goeie ervaring mee omdat ik daar ook ben geweest met mijn oudste( ook een huil baby) werd na het bezoek alleen maar erger. Ook hadden wij bij mijn oudste zoon een slaapcoach in handen genomen dus de theorie kennen wij en hebben wij ook proberen toe te passen om onze baby maar niets helpt! Iemand nog tips! </p>