Baby slaapt niet

hallo. Onze zoon van elf weken komt nauwelijks in slaap. Hij is soms 8 a 9 en in uiterste gevallen wel 16 uur achter elkaar wakker. Hij slaapt snachts helemaal niet of een klein deel van de nacht. We hebben van alles geprobeerd. Inbakeren ( puckababy gebruiken we nog steeds) osteopaat en de kinderarts maar niets lijkt te helpen. Hij groeit verder goed. We hebben een vast bed ritueel en ik leg m bij de eerste slaap signalen in bed. Soms valt ie even in slaap maar vaak is het een uren aantobben waarbij hij niet slaapt en uiteindelijk zitten we dan weer dan weer aan de volgende voeding. Het is heel zielig voor hem want ik heb het idee dat ie wel in slaap wil vallen maar het lukt hem niet. Hij raakt dan enorm gefrustreerd en krijst alles bij elkaar. Hem troosten lukt wel maar hij begint daarna gewoon opnieuw met krijsen. Omdat dit vooral snachts is breekt het behoorlijk op en weet ik niet goed hoe ik hier mee om moet gaan. Ook in mijn armen of tussen ons in valt hij niet in slaap. Iemand tips ?

Groetjes Nikki

Ik heb wel van een vriendin gehoord dat haar beide kids gewoon niet sliepen tot ze ze op hun buik legde. toen sliepen ze heerlijk. ze had een airosleep aangeschaft . misschien waard om je over in te lezen. heel veel succes

Terug
Bovenaan