Baby slaapt op haar buik

Goedemorgen!

Onze 7 maanden oude dochter draait op haar buik en valt dan in slaap. Maar ze draait niet terug (zonder slaapzak kan ze dat heel goed) en begint dan te huilen. Iemand die dit herkent? En tips heeft?

Is je slaapzak lang genoeg? Dan zou je eventueel nog omslaan onder het matras. Als dat niet goed blijft zitten kan je altijd nog een hydrofiele doek oid tussen het bed en matras dat de slaapzak geklemd zit. 

Onze kleine van 4 maanden die begint net van rug naar buik te gaan en is erg bewegelijk in bed. Draait soms ook op zijn buik en gaat huilen als hij niet meer terug komt. Is denk ik ook beetje aan toegeven om eruit te gaan en haar goed te leggen. Succes! 

Mijn dochter is nu bijna 10 maanden en blijft dit ook maar doen. S nachts is ze gelukkig makkelijk om te draaien, overdag is ze direct wakker. Tegenwoordig ligt ze met haar gezicht in het matras, armen ernaast en opgetrokken beentjes, heeeele rare manier van slapen. Maar ookal leg ik haar tien keer om, de elfde keer komt ook wel weer. ?

Miin dochter van bijna 5 mnd ook! Maar ze vindt het ook heerlijk om lekker te slapen op haar buik en als ze het niks meer vind dan laat ze zich wel horen!! Ik laat haar lekker slapen op haar buik...

Mijn dochtertje doet dit ook. De eerste twee weken moest ik er 's nachts uit om haar terug op haar rug te leggen, maar daarna kon ze gewoon wel op haar buik (door)slapen. Het werd hier dus echt beter!

Terug
Bovenaan