Baby slaapt overdag niet in bedje of box

<p>Hallo, </p><p>Mijn baby van 4 weken slaapt overdag niet of nauwelijks in haar bedje of in de box. Op mijn arm slaapt ze wel regelmatig maar wel heel licht en zodra ik haar in haar bedje of in de box leg dan is ze binnen een minuut of 10 ook weer wakker. Vaak heb ik haar ook in de draagdoek en dan slaapt ze wel vast en voor een lange tijd. Ze heeft ook zo nu en dan last van krampjes. Heeft iemand een tip of gewoon lekker bij mij houden? Het is niet dat ik het als een probleem zie en snap ook dat ze heel erg de behoefte heeft aan geborgenheid maar soms zou het voor even fijn zijn als ik overdag nog iets kon doen. </p>

Ik ken het, maar volgens.mij is t heel normaal. Draagdoek is natuurlijk superhandig. Je zou in het zicht ook eens op de buik kunnen leggen, dat vond mijn dochter fijn. Heb ik overigens pas gedaan toen ze 3 mnd oud was, maar als je erbij bent kan het best denk ik! Het komt iig vanzelf!

Heel herkenbaar, mijn dochter is 9 weken en ligt zo af en toe in de kinderwagen overdag maar het meeste nog bij mij, sommige baby's hebben daar gewoon veel behoefte aan! Idd soms lastig ik gebruik ook een draagzak. Het komt vanzelf wel! Geniet van je kleine meisje!

Terug
Bovenaan