<p>Hoi iedereen! </p><p>IK zit even met de handen in het haar.</p><p>Ons dochtertje is 11 weken (gecorrigeerd 7 weken) en slaapt sinds haar 8weken vaccinaties zeer slecht overdag.</p><p>Voorheen sliep ze overdag dik ok in haar wiegje, maar nu begint ze te krijsen van zodra ze in het wiegje ligt. Soms slaapt ze eens 30 min, maar dan schrikt ze zichzelf wakker door haar eigen gemaai of door haar scheetjes. We lieten haar steeds op haar zij slapen maar door een voorkeurshouding leggen we haar nu steeds op haar rugje. De enige manier om haar overdag tr doen slapen is op mij..(of door haar terug op haar zij te leggen) Maar zo kan ik helemaal niets doen/ zo wordt die voorkeurshouding alleen maar erger. 's nachts in de co-sleeper slaapt ze gelukkig wel en dit telkens in' sessies' van 3u.</p><p>Al geprobeerd:</p><p>- Inbakeren, maar sinds haar 7 weken verdraagt ze dit niet meer. </p><p>- haar zeer sleepy of al slapend in de wieg leggen (maar dan schrikt ze wakker) </p><p>- extra info: wij gaan nu naar een osteopaat omdat ze volledig geblokkeerd zit aan de rechterkant van haar lichaam (nek en schouders). </p><p>Ik geef volledige borstvoeding op vraag (twee weken geleden zat ze op 5 voedingen per dag, nu opeens terug op 8 voedingen). </p><p style="text-align: left;">Wat kan ik nog proberen? Ik wil zo graag terug kunnen koken of gewoon naar het toilet kunnen gaan als ze slaapt ?</p><p> </p><p> </p><p> </p>