Baby slaapt slecht

<p style="text-align: right;">Mijn dochtertje is nu 6,5 maand oud en slaapt sinds 2 weken heel slecht. Overdag heeft ze ook moeite met alleen in slaap komen en huilt ze veel. Nu ook savonds en snachts wakker en niet willen slapen... Dan maar tussen ons in in ons bed en dan slaapt ze vaak wel, ook niet heel goed maar dan kan ik haar sneller troosten. Nu wil ik daar eigenlijk ook wel een beetje van af omdat ik bang ben dat ze straks helemaal niet meer in haar eigen bed slaapt. Overdag laat ik haar wel eens even een kwartiertje huilen omdat ik anders denk dat ze telkens in slaap gesust wil worden. Maar snachts wil ik slapen en ga ik voor gemak.. </p><p style="text-align: right;">Is er iemand die dit herkend en de oorzaak hiervan weet? Voorheen sliep ze heel makkelijk en goed en de nachten door.. En hoe kan ik hier het beste mee omgaan? </p>

Hoi,
Rond de 6/7 maanden zitten ze weer met een slaapregressie en die was bij ons ook erg pittig.
Veel huilen, lees krijsen in de nacht.

Ik gaf altijd een extra fles en vaak wilde ze dan wel weer slapen.

Tip, ga er in mee en probeer je niet al te druk te maken.
Het gaat echt weer over :)

Oh echt! Ja het is echt krijsen idd! Die extra fles kan ik wel proberen, bedankt voor de tip. 
Wanneer ging het bij jullie over!? 

Poeh, moet ik even mn geheugen in duiken haha.

Het begon rond de 6 maanden en heeft 2 weken elke nacht aangehouden. Daarna werd het wat minder maar gebeurde het nog wel veel.
Rond de 7,5 maand sliep ze weer top om vervolgens rond de 9 maanden weer te beginnen.
Ze is nu net een jaar en slaapt de afgelopen 3 weken eigenlijk wel heel goed. Moeten er nu iets van 8 o pde 10 nachten uit of ze is heel vroeg.

Rond de 9/10 maanden is wel een hel geweest met verlatingsangst.
Toen was haar op de grond zetten al een ramp en begon ze te schreeuwen. Ook ochtend en middag dutje waren een ramp.
Heb dr toen een ochtend laten krijsen want ik was het zooo mega beu #loedermoeder! Dit duurde 20 minuten en toen sliep ze. Daarna bijna niet meer gedaan.

Het zijn allemaal lalala... FASEEEESSSS hahah.
Heb gehoord dat rond hun 1e jaar het allemaal beter gaat qua ritme met slapen.
Ze slaapt gemiddeld van 19:20/20:00 tot 6:30/7.
Tuurlijk ook nog wel downs maar niet zo veel als met 6 tot 12 maanden.

Succes!

Oh echt! Ja het is echt krijsen idd! Die extra fles kan ik wel proberen, bedankt voor de tip. 

Hoo er ging iets niet helemaal goed.. 
Dat klinkt niet heel positief allemaal hahaa maarja komt wel weer goed. Wij hadden gewoon veel mazzel mevrouw sliep al heel snel de nachten door dus we zijn het helemaal niet gewend van haar. Maar eventjes doorbijten dus. 
Thanks niempje 

Haha ik zie het.
Ieder kindje is natuurlijk ook anders dus misschien duurt het bij jullie korter en blijft het bij 1.
Ik weet nog wel toen ze bij ons in haar ontwikkeling een grote sprong maakte dat het ook drama was.
Leren zitten, kruipen, staan, lopen aan tafel, tanden krijgen.
Dit kwam allemaal tegelijk en daar was ze zo onrustig van.

Enige wat je kunt doen is er voor ze zijn denk ik. Als ze bij ons rond 4/5 wakker wordt en niet meer gaat slapen dan fles en desnoods bij ons slapen. De dagen erna slaapt ze gewoon weer de hele nacht in haar eigen bed.
Fles erin en weer neerleggen ;-) Desnoods doe je 4 scheppen op 180.

Terug
Bovenaan