Baby slaapt vanaf 00:00 klok rond maar vanaf 18:00 wakker tot 00:00.

<p>Hoi allemaal,</p><p>Onze dochter is 10 weken en krijgt borstvoeding via de fles. Drinken aan de borst doen we tussendoor. Reden hiervoor is omdat ze te weinig uit de borst haalt en dan bijna om het uur aangelegd moet worden. Nu drinkt ze de laatste fles rond 23:30, daarna gaat ze slapen. Haar volgende fles is dan meestal tussen 5:30 en 7:30. Daarna is ze even wakker en slaapt dan 3 uur verder, tot ongeveer 9:00/10:00 waarna ze vaak nog een keer slaapt tot ongeveer 12:00. Op zich heel lekker om de ochtend meer te kunnen slapen en even iets voor mezelf te doen, maar volgens mij klopt het ritme niet helemaal. Graag zou ik proberen om het om te draaien, dus dat ze ‘s avonds meer slaapt. Zijn er meer baby’s die dit hebben of weer iemand hoe we dit kunnen omdraaien. Ik merk wel dat als we de laatste fles eerder geven ze ‘s morgens vaak eerder komt, soms al om 4:30. </p>

hoi dat probleem heb ik ook.mijn dochter is nu 2 maanden zij slaapt overdag goed, maar rond 16.00 uur tot ongeveer 22.00 heeft ze hazenslaapjes. ze wordt dan om de half uur wakker en dan hele tijd huilen..
rond 22.00 uur krijgt ze ook bv in een fles want ja ze drinkt aan de beiden borsten maar 5 min..
ben vorige week naar de ha geweest. de arts verteldde mij dat zij last heeft van verborge  reflux, ik moest bv mengen met kv zodat het wat dikker is en dat ze dan niet onrustig van  wordt..
wat ik ook doe ze blijft wakker hopelijk komt er zelf een ritme in zodat ze toch een beetje lekker kan slapen..

succes

Mijn meisje is opgenomen geweest in het, ze wilde niet slapen, alleen maar huilen, toen hebben ze een strak schema gemaakt, 
Om 6-10-2-6-11 uur een fles, smorgens om 6 uur een fles, even knuffelen en weer naar bed, om 10-2 en 6 uur een fles en maximaal anderhalf uur wakker blijven, als ze tekenen gaf van moe zijn ging ze eerder terug, en om 11 uur savonds kreeg ze een papfles, en meteen terug naar bed, alle tijden met een speling van maximaal een half uur, dus bv die van 6 uur, mocht tussen half 6 en half 7 zijn
S6

Terug
Bovenaan