baby sleep wat een oplossing

A

Anoniem

Guest
toen ik van me zoontje was bevallen   zei de kraamverzorgster dat ie op ze rug moest liggen.met als gevolg dat ie aan 1 kant plat werd wand hij kreeg een voorkeurs houding
na maanden fysioterap   was het minder   maar nog niet helmaal weg

nu bij onze dochter heb ik de babysleep gehaald
je legt dr daar tussen op dr zij en bij iedere voeding draai je dr op de andere zij
ik vond het ook geruststellender   wand als ze spuugd loopt het niet terug in dr keel
maar loopt het er toch uit
+ ze kan niet doorrollen wat de kans op wiegedood verminderd

misschien zitten  jullie niet op dit advies te wachten maar misschien is het een oplossing
voor het geval dat je merkt dat je kindje een plat hoofdje gaat krijgen of een voorkeurs houding gaat krijgen
maar ook gewoon voor het spugen

hier een foto van de babysleep   kan je gewwoon bij babyplanet halen en babydump geloof ik ook
anders kun je hem uit de babywalz bestellen   ligt rond de 17,50 euro

groetjes soraya

Inderdaad een geweldige oplossing!!
Bij mijn zoontje heb ik 2x gehad dat hij bijna gestikt is in de melk, kon hem nog net als smurf uit zijn bedje halen.

Andere tip erbij: kijk op marktplaats! Ik heb er 2 voor 10 euro en ze zien er nog heel goed uit!

Groetjes Bertine

Hoi,

Ik had bij mijn zoontje ook de baby sleep inderdaad een uitkomst !
Maar nu wilde ik hem dus bij mijn dochter gaan gebruiken en dat MAG NIET !!
Hij is niet veilig zeggen ...
Erg tegenstrijdig allemaal maar goed ik gebruik hem nu dus niet meer met gevolg dat mijn dochter een voorkeurskant heeft !
Vraag het even na , bij mij zei de kraamhulp het ..

Doeii

hey hey

bij mij heeft de kraamhulp er niks van gezegt ik had ook een wat oudere en die was nog wel van op de zij leggen
zei zij goh das wel handig hoef je geen handdoek opgerold te gebruiken
als het ook echt niet meer mag   en ik geloof je gerust hoor
maar waarom kan je het dan nog wel bij babyplanet halen en babydump
je zou toch denken dat die babyveilig en verantwoord spul verkopen

ja ik trek me dr niks van aan wat zo een kraamverzorgster zegt aangezien ik door de eerste kraamverzorgster met me zoontje zo heb afgezien met het platte hoofdje

groetjes soraya

Ik leg marit gewoon om en om op de zij.....het mag dan wel niet maar er mag zoveel niet. Ik leg altijd een kruik in de rug en zorg dat ze daar tegenaan ligt zodat ze niet op de buik kan komen. Als ze straks wat beweegelijker wordt dan leg ik haar op de rug en probeer ik haar wat te sturen door een speelgoedje aan de zijkan te zetten zodat ze daar naar gaat kijken.

hoi

Ik heb hem bij allebei de kindjes gebruikt,ideaal,nu ligt ie op zijn rug omdat ingebakerd is en dat gaat wel goed,hij doet ook goed boertjes laten en heeft voeding tegen spugen dus dat doet ie niet zo snel.als er iets omhoog komt duwt ie het met zijn tong naar buiten e glijdt het over zijn wangetje naar beneden.gr wendy

Shenaya heeft ook een voorkeurshouding..
Wij proberen nu dmv een felgekleurde knuffel haar hoofdje op de andere kant te leggen..

Ik heb begrepen bij de Prenetal dat de BabySleep een niet meer goedgekeurd product is!
Ze mogen nu alleen nog maar gebruikt worden nadat een fysio het echt nodig vind!

Ik ga er niet zomaar aan beginnen.. En Shenaya draait d'r hoofdje een stukje als ze oet spugen, dit reflex kunnen baby's meestal al na 4 dagen..

Het klinkt als een leuke oplossing maar ik ben er nog niet zo kapot van door wat ze bij Prenatal zeiden..

xx

Terug
Bovenaan