A
Anoniem
Guest
toen ik van me zoontje was bevallen zei de kraamverzorgster dat ie op ze rug moest liggen.met als gevolg dat ie aan 1 kant plat werd wand hij kreeg een voorkeurs houding
na maanden fysioterap was het minder maar nog niet helmaal weg
nu bij onze dochter heb ik de babysleep gehaald
je legt dr daar tussen op dr zij en bij iedere voeding draai je dr op de andere zij
ik vond het ook geruststellender wand als ze spuugd loopt het niet terug in dr keel
maar loopt het er toch uit
+ ze kan niet doorrollen wat de kans op wiegedood verminderd
misschien zitten jullie niet op dit advies te wachten maar misschien is het een oplossing
voor het geval dat je merkt dat je kindje een plat hoofdje gaat krijgen of een voorkeurs houding gaat krijgen
maar ook gewoon voor het spugen
hier een foto van de babysleep kan je gewwoon bij babyplanet halen en babydump geloof ik ook
anders kun je hem uit de babywalz bestellen ligt rond de 17,50 euro
groetjes soraya
na maanden fysioterap was het minder maar nog niet helmaal weg
nu bij onze dochter heb ik de babysleep gehaald
je legt dr daar tussen op dr zij en bij iedere voeding draai je dr op de andere zij
ik vond het ook geruststellender wand als ze spuugd loopt het niet terug in dr keel
maar loopt het er toch uit
+ ze kan niet doorrollen wat de kans op wiegedood verminderd
misschien zitten jullie niet op dit advies te wachten maar misschien is het een oplossing
voor het geval dat je merkt dat je kindje een plat hoofdje gaat krijgen of een voorkeurs houding gaat krijgen
maar ook gewoon voor het spugen
hier een foto van de babysleep kan je gewwoon bij babyplanet halen en babydump geloof ik ook
anders kun je hem uit de babywalz bestellen ligt rond de 17,50 euro
groetjes soraya