<p>Hallo allemaal,</p><p>ik wil graag eens sparren over het volgende:</p><p>mijn baby is 6 weken oud. Om 19:00 ongeveer krijgt zij haar laatste voeding. Meestal drinkt ze deze voeding het meeste. Dan gaat ze tegen 20:00 slapen en vervolgens slaapt ze eigenlijk de nacht door. Soms horen we haar rond 3;00 en dan gaan we dus ervaring dat ze wilt drinken. Maar ze drinkt dan eigenlijk helemaal niet veel en valt meteen weer in slaap. Ze lijkt zelfs een beetje te moeten huilen van vermoeidheid. <br />vannacht gaven we dus rond die tijd haar speentje. En ze sliep gewoon verder. Toch heb ik haar bij de eerste kik om 4:30 gevoed omdat het me niet lekker zit dat zo’n jong babytje de hele nacht niet drinkt. Maar wederom dronk ze weinig en viel in slaap. </p><p>Een voeding om 00:00 uur is helemaal drama want dan wordt ze echt niet wakker en mega boos als we haar wakker willen krijgen om te drinken. <br /><br /></p><p>onze oudste ging ook al met 3 maanden van 20:00-6:30 slapen, maar dit vind ik nu wel heel erg jong?</p><p>mensen met ideeën hierover? Of mensen die hetzelfde hebben gehad en hoe hebben jullie dit aangepakt?</p><p> </p><p>groetjes Dee</p>