Baby snachts pijn?

<p>Hoi allemaal,</p><p>Hier iemand met haar handen in het haar. Mijn zoontje van 4 maanden heeft sinds een paar dagen ergens erg last van, vooral savonds en snachts. Veel gekreun, huilen en scheten. Hij slaapt snachts niet meer terwijl hij eerst doorsliep, heel zielig! Ik ben sinds 1,5 week op koemelkvrij dieet vanwege zijn eczeem en reflux in de hoop dat dit helpt. Ook krijgt hij de laatste tijd avonds af en toe 1 flesje HA kv ipv bv als bijvoeding. Tandjes, krampen, allergie...wat kan dit zijn? Heb een videoopname maar die kan ik niet plaatsen. Voel me zo machteloos.</p><p>Herkenbaar?</p>

Begon dit nadat je bent overgestapt op andere voeding? Want dan is dit het misschien. Mijn zoontje reageert ook heel sterk op andere voeding. De overstap van bv naar fv was ook een ramp. Uiteindelijk geleidelijk aan laten wennen. En anders misschien even bezoekje huisarts? Heeft hij overdag nergens last van? 

Nee overdags wat minder, dan lacht hij veel etc. Ik gebruik nu een week 1 flesje HA voeding van het kruidvat, verder uitsluitend borstvoeding. Zou het met de HA voeding te maken kunnen hebben? Hij laat ook heel veel scheten bij de pijn...heb nu pepti gekocht als bijvoeding, die is volledig melkvrij

De darmen hebben ongeveer 2 weken nodig om te wennen aan nieuwe voeding. Het kan daar dus zeker mee te maken hebben. 
Houd er wel rekening mee dat pepti dunner is dan gewone kunstvoeding. Dit kan reflux verergeren (hoeft niet).
Misschien kun je het bedje een beetje schuin zetten voor de reflux? Dan heeft hij daar wat minder last van. 

Terug
Bovenaan