Baby spulletjes

<p>Hey!</p><p>Ik ben nu 8 weken zwanger en heb een mooie echo gehad! ? Dit is ons eerste baby en ik weet dat het mischien nog wat vroeg is maar ik vind het wel leuk om te weten wanneer jullie zijn begonnen met de eerste baby spulletjes aan te schaffen. </p><p> </p><p>Liefs x </p>

Gefeliciteerd! ? Onze stokke trip trapp heb ik al vrij snel aangeschaft omdat ik op marktplaats een hele goede tweedehands tegen kwam. Nu met bijna 17 weken de eerste kleding. Heb al wel een hoop kleding gekregen. Grotere aankopen zoals kinderwagen en kamertje wachten we me tot na de 20 weken echo. Ook mede omdat we eerst nog het kamertje moeten fixen (vloer erin en verven) voordat er iets in kan. We willen niet te snel het hele huis al vol hebben staan met spullen die we toch nog de komende 20+ weken niet gebruiken ?

Ik ben met week 12 ongeveer begonnen en ik ben nu bijna 17 weken. Behalve kleertjes en een baby hangmat koop ik alles op marktplaats. Dus ik kijk gewoon iedere dag/om de zoveel dagen naar een goede deal. Zo heb ik al een box gescoord voor €10 en een bedje voor€ 20. 

Ik ben een dag na de positieve test naar de winkel geweest met mijn moeder om gewoon even rond te kijken en rond te lopen maar ik kwam met een tas vol kleding terug haha. Ik was in de winter uitgerekend en er was toen 70% korting op winterkleding! Ik had een sterk voorgevoel dat we een meisje kregen en had ook al meisjes kleding aangeschaft. 
De babykamer hadden wij ook al vrij vlot.. kwam toevallig voor een hele mooie prijs een volledige babykamer tegen en omdat die mensen gingen verhuizen hebben wij die dezelfde avond nog opgehaald! Ik denk dat ik nog niet eens 12 weken in verwachting was. Voor mijn verjaardag toen ik 13 weken was heb ik al veel babyspullen gekregen. De hele babykamer was al klaar in juni-juli toen ik 4-5 maanden zwanger was. Maar dat was meer omdat mijn vriend niet graag dingen uitstelt.

Wij hebben de kamer, wandelwagen, box en badje met 18 weken gekocht. De week erna kregen we het geslacht te weten en ben dezelfde avond nog kleertjes en dingetjes als waskussenhoes en zo gaan shoppen via internet.bewust mee gewacht omdat ik wel wat kleur wou en dat wou kopen aan de hand van t geslacht Met 27 weken was echt alles af. 

Ha, ik ben een stuk later haha. Nu bijna 27wk en kinderkamer is nog niet af. Ik ben begonnen met een doos tweedehands zwangerschapskleding. Verder heeeel veel gekregen van vrienden en familie tot nu toe. Tweedehands of cadeau. Die lol neem je ook een beetje van ze af als je al vroeg zelf alles koopt. Nu heb ik echt dozenvol kleding terwijl ik bijna niks heb gekocht zelf! 

Gefeliciteerd!
Wij hebben met 16 weken na dat we wisten wat het werd een pakje gekocht. Na een goede 20 weken echo hebben we alles aangeschaft. Kinderwagen, babykamer etc.  Wij wilde met 30 weken dat alles af was. 

Lekker doen wat goed voelt. Wij liepen bij een week of 10 aan tegen onze favo wagen met megakorting dus hebben m gewoon gekocht. Kleding pas echt toen ik t geslacht wist. Ik ben een koopjesjager dus heb niet heel lang gewacht. En het is zo leukk!

Terug
Bovenaan