baby te huur

wat vonden jullie ervan....

gelukkig zijn de dames eruit voordat het zo mis zou zijn gegaan met een kind erbij....
ik ben echt benieuwd hoe alles gaat verlopen en zal het zeker volgen. als snap ik 1 ding echt niet.....

wie leent zn kind uit aan zo'n programma...ik zou het zelf niet durven...of er moet iemand bij zijn met verstand van zaken...maar zomaar pats boem mn kind uitlenen aan mensen die niet weten wat te doen....ikke niet...
ok wij moesten het ook leren maar das met je eigen kind....
misschien ligt het aan mij en daarom...
wat vonden jullie ervan

groetjes Veronique

ik vond het wel een leuk programma, maar zo is het niet in real-life.
tijdens een zwangerschap leef je ergens naartoe, heb het gevoel dat ze het niet allemaal serieus nemen.

je leert toch vooral als net je eigen kindje hebt.

is goed ja, dat die dames er uit zijn.

ik snap ook niet dat mensen hier hun kindje voor lenen.
ik zou het never-nooit doen!

ik ga volgende week wel weer kijken, heb er wel om kunnen lachen.

groetjes van miranda mv jaleesa en devany.

Ik heb de Engelse versie wel eens gezien (is oorspronkelijk een programma van de BBC) en daarbij was het zo dat de ouders mee konden kijken en elk moment in konden grijpen en  hun kind uit de situatie konden halen. Ook stond daar een leger deskundigen klaar zodat ze direct op alle situaties in konden spelen. Ik weet niet of dat bij de Nederlandse versie ook zo is, heb gisteren maar een klein stukje gezien. Hopelijk wel!!
Maar zelfs dan zou ik m'n kind er écht niet voor "uitlenen" hoor, no way!!

Groetjes,
Myrna, mv Isis en bijna 29 wk zwanger van haar zusje

PS En die twee meiden... pfff! Wat een vréselijk verwende grieten, goed dat ze eruit zijn. Je moet er toch niet aan denken dat je kind daar terecht komt!

Ik zou mn kind er ook niet aan lenen, pff een nachtje bij opa en oma vind ik al erg.

Wat mij het eerste opviel, dat ze bijna allemaal roken, je kind zal er binnen komen in zo'n rookhok (sorry ik ben anti rokers, in die zin buiten is alles best maar in huis vind ik zooooo vies)

Volgende week ga ik weer kijken, want dat balletje is volgens mij alleen maar een mooi weer papa. Maar die jongen die zn racespel op de tv zat te spelen, lijkt een dappere man, maar volgens mij is dat een schatje

Wij hebben ook vol verbazing gekeken samen! En ik weet niet wat ik nou erger vind: het programma concept, of de ouders die inderdaad hun kind uitlenen....
Vreselijke pubers zeg!

Terug
Bovenaan