baby te huur!

A

Anoniem

Guest
Het veelbesproken Baby te Huur is nu op tv geweest,
wie heeft het gisteren toevallig ook gezien?
En wat vinden jullie ervan?

Mijn mening:
Ik zou NOOOIIITTT mijn kind voor zoiets uitlenen!!!
Achterlijk!
Sowieso vind ik het moeilijk om afstand van mn kleine
te doen, als ik een dagje moet werken al.
Maar dit slaat toch alles!!! Om wildvreemde koppels
maar even te laten testen of ze wel om kunnen gaan met
baby's, of een baby wel in hun leventje past.. JOUW baby dan dus!!!!!!       ????        

Ja ik heb het gisteren gezien. (volgens mij is nu de herhaling). Wat een domme wichten allemaal zeg en daar moet je dan je kind aan "uitlenen". Nou echt niet, zou ik zeker nooit doen.
Sommige kunnen niet eens koken. En hoe vond je die 2 vrouwen dan? (heb niks tegen lebische stellen hoor) Die gingen na 2 dagen samenwonen al uit elkaar!
Maar ik ben het met je eens ik zou never nooit mijn baby aan wildvreemde uitlenen. Ik ga wel kijken naar het programma want ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren.

Gr. Sonja

Hoi,

wij hebben het wel aangehad gister, maar hadden visite, dus heb er niet veel van meegekregen.
En idd... de herlaning komt NU op tv.
Lekker op bed, met laptop op schoot

Vind het ook belachelijk dat mensen hun baby uitlenen hoor!!!
Ons nie gezien, pff... ken daar met mn verstand niet bij!!
Maar goed... gelukkig zijn het niet onze kindjes die eraan meedoen.

Groetjes Debby.

Misschien ligt het wel aan mij, maar ik vond de stellen vooral  heel naief en niet realistisch.

Die ballerige jongen met zijn vriendin dan.....  Daar zat ik me zooooo aan te ergeren!!!  

En inderdaad het lesbische stel, hahaha, ruzie uitpraten konden ze niet....Maar ja, gelukkig dan maar dat ze aan het programma hebben meegedaan, ipv echt samenwonen. Heb je net een huis en dure spulletjes..... ga je na 1 dag samenwonen uit elkaar.

No way dat ze mijn baby daarvoor mogen gebruiken. Maar wij zijn ook pas afgelopen zaterdag voor het eerst uitgeweest, 3 uurtjes, en opa en oma kwamen oppassen. En mijn dochtertje is nu 5 maanden, en ik wist zeker dat ze zou blijven slapen... Anders waren we nog geeneens weggegaan.

Ik heb het vermoeden dat het hetzelfde is als de donorshow?
Die jongen is te ballerig voor woorden. Sommigen weten volgens mij geeneens het verschil tussen een koekenpan en een braadpan?
Als het trouwens wel echt is, snap ik die mensen niet die hun kind hier voor lenen?

groetjes Maris

Hoi Mariska,

ze zullen er wel een heel hoop geld voor krijgen.
Maar dan nog zou ik het nooit doen!!
Mijn kind is niet te huur!!
Nou moet ik eerlijk zeggen, dat ik het wel een interessant programma vind
Je loopt je eigen dood te ergeren aan sommige, whaha!!
Ik denk wel dat ik het blijf volgen hoor... En jullie??

Groetjes Debby.

Jaaah, ik blijf het volgen. Ook al zou ik mijn kind er niet voor lenen, ik vind het wel leuke tv!!!!

Jaaaa, ik blijf het ook volgen want ik ben toch wel benieuwd hoe het ze zal vergaan.
Maar ik vind de stellen ook erg naïef en idd die ballerige gozer heel irritant, beetje lopen te pochen maar wel al 2 avonden hamburgers eten, hahaha.
Nee ik geloof niet dat ik zo naïef was op die leeftijd! Ben erg benieuwd hoe ze met de baby's om zullen gaan.
Gr. Sonja

Terug
Bovenaan