Baby trekt m'n nekhaar uit

<p>Hey mama's,</p><p>Mijn zoontje van 9 maanden heeft de vreselijke gewoonte om naar m'n nek te graaien wanneer hij zich niet goed voelt en daar alle haren uit te trekken. Het is echt niet een klein beetje en hij is nu ook al behoorlijk sterk dat als ik probeer z'n armpje vast te houden, hij echt zich eruitwringt met heel z'n lijf en boos wordt.</p><p>Zijn er nog mama's die dit hebben (gehad) en tips hebben?</p>

Oh ja dat deed die van mij ook. Ik zette hem steeds weg als hij dat deed. Maar of dat hielp.. sterkte ermee, doet flink pijn 

Mijne aan de voorkant, en trekt er ook echt haren uit. Leuk heb ik strax zo'n doorschijnende schedel??
Niks aan te doen volgens mij. Proberen het zo voorzichtig mogelijk los te krijgen uit die kleine knuistjes. 
Erg pijnlijk wel, I know. 

En wellicht heb je iets van een sjaal ofzo welke je in je nek kan leggen als je hem optilt? Trekt hij daaraan in plaats van aan jouw nekharen...

Bedankt iedereen! Ik zal het dus moeten uitzitten, vrees ik...
Een sjaal zou mss helpen, al trekt hij die ook wel makkelijk af. En ik weet niet of ik in het midden van de nacht, slaapdronken daar zin in heb. :D

Terug
Bovenaan