baby trilt??

He meiden,

Ik heb sinds een paar dagen toch iets raars... De baby lijkt wel heel snel te trillen, alsof ze een rilling heeft of zo. Herkennen jullie dit. Gebeurt niet dagelijks, maar heb het al wel een paar keer gevoeld! Vreemd joh! Ben trouwens nu bijna 34 wk.

Liefs
 
Klinkt idd. als de hik. Echt het meest vreemde dat ik ooit heb gevoeld, als je baby in je buik de hik heeft.
 
nou dit is vreemd.. ik wil hier zelf net een topic over plaatsen, ik ben zo bang.. Ik voel nu sinds een weekje, trilling, net zoals als je je uitrekt, en dan een natril geeft.. maar dat een Paar keer achter elkaar?? heel vreemd..
 
Ik heb dat ook bij mijn eerste gehad. Regelmatig als ik rustig in bed lag leek het wel of ze een epileptische aanval kreeg! En ik weet heel goed wat dat is. Volgens de vk kon het geen kwaad maar ik weet niet meer wat dat was alleen dat het onschuldig was. Maak je geen zorgen maar ju kunt het altijd voorleggen aan je vk
 
He meiden, nee het is echt niet de hik. De hik voelt bij mij als een regelmatig klopje en dan heeel lang en heeel vaak! Dit is meer een soort van heel snel trillen, net als je telefoon op tril stand zeg maar! haha. Ik zal het eens voorleggen aan de vk. Kan er op internet ook niet zo veel over vinden. Heb dit bij de eerste niet gevoeld. Vandaar mijn nieuwsgierigheid!

 
@liff....mee eens. Die kleine van ons heeft ook bijna vier of vijf keer op een dag de hik, maar dat zijn net hele regelmatige 'schokjes', geen trillingen ofzo.
 
Ik ben al lang blij te horen dat meer mama's dit hebben! Ik dacht al, misschien heb ik extreem koud vruchtwater ofzo? Dat ze er van moet rillen :) Ga het vanavond even vragen bij de zwangerschapsgym. Als ik een antwoord heb, horen jullie het!
 
Terug
Bovenaan