baby uit logeren

Hebben jullie je kindje al eens laten logeren ergens?? Tyche gaat namelijk morgen bij mn moeder logeren en ik vind het verschrikkelijk. Zal haar zo missen. En wat als ze mij mist? (volgens mij kan dit helemaal nog niet met baby's)
Dus wij dachten ook Tyche zo laat mogelijk te brengen, net voordat we weg moeten. Maar nu vroeg mn moeder of ze niet overdag al kon komen, dan kan ze nog iets leuks doen. De kids van mn man gaan ook mee dus zullen ze wel nog ergens heen willen. Dat snap ik ook wel, maar vind het niet leuk!!
En wat als mn moeder iets fout doet? Ze heeft Tyche namelijk al eens de fles gegeven. Toen hapte ze na een tijdje niet meteen naar de speen en zegt ze 'oh ze heeft genoeg gehad'. Ze probeerde het niet eens meer.
Mijn man zegt dat het heus wel goed komt want ze heeft mij en mn broertje en zusje ook groot gekregen. Dat weet ik wel, maar toch.
Hoe zijn jullie ervaringen hiermee??
Groetjes Kirsten.
Ps: Mijn moeder woont een uur rijden bij ons vandaan dus we willen  Tyche ook niet 'snachts nog op gaan halen zeg maar.

Ons kleintje gaat ook morgen logeren... Pff voor het eerst, dus ben
benieuwd hoe hij (en ik haha) het ervan afbrengt.... Hij gaat een avondje
en een nacht naar mijn ouders. Wij gaan dan lekker samen uit eten
(hebben we van mijn lieve papa en mama gekregen in ons kraampakket)
en hebben de avond en nacht om bij te komen en weer eens van elkaar
te genieten. We zijn   er wel echt aan tore. En Stef is nu 6 weken, dus
de tijd is er ook wel rijp voor denk ik..... Maarrrrrrr ik hoop dat ik hem niet
al te veel mis! Mijn moeder vertrouw ik 100% (vader ook hihi) dus daar
maak ik me absoluut geen zorgen over.....en mocht Stef het niet leuk
vinden, dan woon ik op 2 min. afstand, dus geen probleem.

Laat even weten hoe het gegaan is, ben ik wel benieuwd naar....
Succes in ieder geval!
Knuf Annet

het komt best goed hoor. net wat je man zegt.. ze heeft jou en je broertje en zusje ook groot gekregen.
en zolang ik het niet zie is alles best.. ( zo denk ik erover.) maar zosnel als ik zie hoe mijn moeder of schoonmoeder zitten te hampelen met Bram.. dan wordt ik onrustig.. hahaa. stom he.
maar meid het komt best goed geniet maar even van je "vrije "avondje.
en je nachtrust. de dag erna is het weer voorbij.

veel plezier morgen, en geloof een beetje in je moeder.

Hoi,

Ik moet Jamie morgen voor het eerst wegbrengen, gelukkig gaat hij niet logeren. Maar ik zie er al 2 weken tegenop. En wij moeten 1.5 uur rijden voor we weer thuiszijn, dus ik ga ook niet niet te laat weg daar, hihi.

Hier moeten we gewoon eventje doorheen denk ik. Het zal de eerste paar ker wel moeilijk zijn.

Succes ermee!!

Groetjes Natasja

He getverr....ik heb er ook zo'n moeite mee. Dat had ik echt nooit van mezelf verwacht!
Die van mij gaat morgen een middagje 'oefenen' bij mijn schoonmoeder (als ik straks ga werken moet ie daar een hele dag heen).
Zij vindt het geweldig....pfff ....ik niet.

Maar ik moet het inderdaad gewoon niet zien en vertrouwen hebben dat het allemaal goed komt....en dat komt het natuurlijk ook.
Vind het wel stom van mezelf zeg!

Mijn moeder heeft ook al meerder keren aangeboden dat ie wel kan komen logeeren. Maar ergens vind ik dat ook nog wel erg moeilijk, vooral omdat ie nog niet doorslaapt.

Maar ja....dan zouden mijn vriend en ik wel weer eens een keertje gezellig kunnen doen en misschien een nachtje bijslapen.

Tsja...nou ja...eerst maar even een middag naar de schoonmoeder...daarna zien we wel weer.

Terug
Bovenaan