Baby uitzet

<p>Hi ladies,</p><p>Waar hebben jullie je babyuitzet gekocht zoals het kamertje en wandelwagen?</p><p>En heeft er iemand nog tips voor welke wandelwagen? Ik zelf ben 1.68 en mijn vriend bijna 2 meter. Voor beide moet het dus prettig lopen zijn. </p><p>Alvast bedankt!</p>

Qua meubels hebben mijn vriend en ik gekozen voor simpel en degelijk; ledikant van Ikea en de Ikea Hemnes als commode (die witte kast uit bijna ell pinterest plaatje). Denk kast leek ons handig, omdat hij vrij breed is en een peuter er dus ook nog makkelijk op kan liggen en daarbij heeft hij veel lades, waardoor we geen aparte kledingkast nodig hebben. Bedje en matras zijn prima, matrassen van Ikea komen goed uit de test van consumentenbond.
De kinderwagen is de Nuna Mixx geworden. Relatief onbekend, maar met name de nieuwste serie is super praktisch, goed afgewerkt en helemaal compleet. Zo kan de achterkant opengeritst worden voor ventilatie (bij zomer baby wel handig), zit er een zonnescherm ingebouwd, dus geen parasol of iets nodig en zit alles (adapters, regenhoezen, ect) er standaard bij. De bak is vrij hoog, stang makkelijk te verstellen. Het is er een uit het ‘duurdere’ segment, maar in vergelijking met bijv. Joolz een stuk goedkoper, omdat hij zo compleet is. Bij van Asten kregen we er een maxi cosi bij, dus dat was qua prijs helemaal mooi.
Draagzak, wipstoeltje, ect. hebben wij vooral via MP. Even zoeken wat je wilt en dan advertenties afwachten. De tripp trapp moet worden opgeknapt, maar scheelt een hoop geld. 

Wij kochten de wagen al met 9 weken. We hadden een tweelingwagen nodig en hij was ontzettend in de aanbieding. Wel goede afspraken gemaakt met de winkel. Op het kamertje zat behoorlijke levertijd, dus ook dat hebben we vroeg besteld. We wilden alles met 30 weken af hebben.

Wij hebben de meubels van het merk kidsmill. Lekker sterk en degelijk! Moet niet hebben dat het stuk gaat of omvalt als onze kleine man ondeugend is over een tijdje! Gekocht bij babypark
Kinderwagen Joolz Geo! Wij zijn ook lang, 184 en 195 en het is een hele fijne wandelwagen met lange duwstang! Ook de bak is vrij groot zodat je kindje er lang in kan liggen! Gekocht bij prenatal met de mama mazzel dagen

Wij hebben alles gekocht bij babypark, ze hadden een fijne service! Wij hebben een kinderkamer van kidsmill en ook door hun in elkaar laten zetten, incl box. 
Kinderwagen hebben wij van dubatti, heel veel info over gehad en ook makkelijk te stellen en erg compact ook.
we hebben de kinderwagen nu 2 x in praktijk gebruikt en vind hem echt fantastisch! 

Mijn man is 1,96 en hebben voor de Joolz day 3 gekozen. Mijn man vond die kinderwagen het fijnst, mooie hoogte en rijdt soepel. 
Kinderkamer hebben we nog niet, maar wel een aerosleep matras gekocht. Klinkt naar mijn idee wel veilig hihi. Gescoord bij de mama mazzeldagen van prenatal. 

Mijn man is 1,96 en hebben voor de Joolz day 3 gekozen. Mijn man vond die kinderwagen het fijnst, mooie hoogte en rijdt soepel. 
Kinderkamer hebben we nog niet, maar wel een aerosleep matras gekocht. Klinkt naar mijn idee wel veilig hihi. Gescoord bij de mama mazzeldagen van prenatal. 

Mijn vriend is ook bijna 2m, gekozen voor de Joolz Geo. Gekocht bij van asten baby superstore in Tilburg. 
kamer van kidsmill bij babypark. Verder had ik achteraf gezien meer bij babydump moeten kijken. Enorme prijsverschillen met de andere winkels. Zo had ik van Little dutch de boxmobiel voor €29 gekocht bij babypark. Erna naar babydump gegaan waar hij voor €19 stond, zonder aanbieding..

Terug
Bovenaan