Baby van 10 weken kreunt en wordt boos tijden fles drinken (kunstvoeding)

<p>Hallo mommys,</p><p>ik zit sinds een week hiermee mijn kleine van 10 weken kreunt schreeuwt en gooit de arme beentjes en hoofd alle kanten op tijdens het drinken. Met worstelen kunnen we de helft laten drinken maar houdt echt altijd wat over en drinkt niet! Normaal dronk hij om de 3 uur 120 cc daarna zijn we zondag overgestapt naar 150 cc dat ging zo goed die dag nog hij dronk netjes en kwam voor voeding om de 4,5 uur. Maandag is de helse gedoe begonnen.. Ook heb ik andere flesjes geprobeerd andere speennummer niks helpt.. </p><p>Oh het laatste tijden het voeden bijt hij ook op de speen houdt het dicht zodat er geen melk doorstroomt :/ Als hij boos is en kreunt en flesje niet accepteerd pakt hij wel overigens de speen (bibs) heel gulzig..</p><p> </p><p>wie heeft hier ervaring mee en/of tips voor mij ..</p>
 
Heeft je kleintje geen keelpijn? Mijn baby had het bij 4 maanden, zodra er maar vloeistof door dat keeltje moest brak de hel los. 
Anders zou je maandag cb kunnen bellen, miss hebben ze tips. Zolang je kleintje genoeg vloeistof binnen krijgt en goed plast is het vooral een heel vervelend probleem
 
Terug
Bovenaan