Baby van 11 maanden

<p>hallo, </p><p>Mijn zoontje heeft tot een week of 4 a 5 altijd goed geslapen. Hij vond zn bedje echt heerlijk. Maar ineens ging hij steeds iets onrustiger slapen. En ben zelf er in mee gegaan om hem te troosten of even te knuffelen. Van kwaad tot erger... dat ik dus nu een soort van strijd heb. Hij blijft net zo lang huilen tot hij bij mij mag zijn. 10 minuten of een uur, hij blijft huilen en echt dikke paniek! Is dit een fase? Of heb ik iets "verkloot" door aandacht te geven aan z'n gehuil? Is er een methode om vanaf te komen? Voorheen deed ik de 5 minuten regeling als hij weleens huilerig was. En dan was het binnen een kwartier klaar. Nu werkt dit ook niet meer... iemand tips om hiermee om te gaan? </p><p>Groetjes, </p><p>Jasmijn </p>

Denk dat het de 11 maanden sprong is, schijnt net als de 8maanden sprong heftig te zijn. Mijn zoontje werd ook steeds wakker in paniek met 8 maanden. Kan ook verlatingsangst zijn, is een periode, maar bij mij hielp 1 a 2 keer laten huilen wel heel erg. Natuurlijk niet een uur, ik ging om de 10min naar hem toe gaf aai over zijn bol en ging weer weg. Zonder op te pakken.  Nu wordt hij ook wakker, zeurt hij even en dan slaapt hij weer. Is een fase dat ook wel weer voorbij gaat.
Succes❤

Dankjewel! 
Zo'n fase is alleen zo vermoeiend. Ik ben alleenstaand ook nog, dus kan niet echt overleggen met een partner. 
Ik blijf gewoon maar proberen. Nooit geweten dat het zo als een blad om kon slaan. Maar blijkbaar wel. 
Hopelijk gaat het snel beter. 

Dankjewel voor je reactie! 

Terug
Bovenaan