Baby van 2 maanden valt na een paar slokken in slaap of geen interessen in de fl

<p>Hai ,<br /><br /></p><p>Mijn kleine meid van 8 weken is na paar slokken lijkt wel soort van klaar met eten. Zij krijgt om 07:30 , 11:00 , 15:00 , 18:00 en laatst fles om 21:30. Maar sindskort  is zij ook niet meer te stimuleren na een paar slokken. Ik zat op fase 1 speen en ben naar 2 gegaan amar daarin lijkt ze zich dan weer te verslikken! Ze heeft momenteel denk ik ook krampjes aangezien ze beentjes optrekt tijdens het drinken. Het schema hier boven hield ze eerst altijd netjes aan maar sinds 2 dagen komt ze eerder in de ochtend. Ik snap er echt geen hout van… wie heeft er tips ?!</p>
 
Mijn dochter heeft dit ook gehad. Wij hebben uiteindelijk ander flesje geprobeerd en dat ging beter maar nog steeds was het flesje nooit leeg eigenlijk.
Nu is ze 6 maanden en drinkt ze altijd fles leeg en fruit en groente gaat ook goed..
Sommige kindjes drinken wat minder. Als ze goed groeit en vrolijk is komt het waarschijnlijk wel goed.☺️
 
De natuurlijke maaginhoud zit rond een half jaar nog maar op 100 ml... misschien kleinere hoeveelheden geven vaker op een dag. Ze kan gewoon nog niet veel op.... succes!
 
Terug
Bovenaan