Baby van 5 weken uit logeren.

A

Anoniem

Guest
Onze dochter is nu 5 weken en oma vraagt of ze deze week bij hun mag komen logeren.
Klinkt wel erg lekker om weer eens   een nacht door te slapen maar ik vraag me af of het niet te vroeg is om met 5 weken al uit te logeren.
Wat vinden jullie daar van??

Gr Desiree

Ik wilde Vienna samen met haar broer bij mijn vriendin laten slapen toen ze   weken was. Mijn oudste was al eens gaan logeren daar, Ze is de kinderen komen ophalen en binnen   minuten had ik haar al een msn gestuurd dat ik de baby weer kwam halen haha. Mijn zoontje wilde blijven want die speelde met haar kind, maar die baby kon ik er echt niet achterlaten. Ik vond het te   vroeg, maar het is voor iedereen anders en het is wel de oma, dus als je denkt dat je het kan, kan je het natuurlijk proberen.

ja ik zou er ook niet zo mee zitten, het is maar net hoe je je er zelf bij voelt he? Wij wonen hier allemaal op  1 erf dus zou er 50 meter vanaf slapen dus zou me er wel goed bij voelen (ligt ook aan de band et je ouders/schoonouders) succes!

Je moet doen waar je je goed bij voelt. Onze oudste ging uit logeren toen hij 4 weken was en onze tweede heeft afgelopen weekend voor het eerst bij opa en oma geslapen. Zij was toen 5 weekjes.
Dat Oma zelf vroeg of jullie kindje kwam logeren, bijzonder zeg!! Zou mijn moeder ook wel vragen, maar er zijn denk ik weinig opa's/oma's die zelf vragen dat ze mogen blijven slapen.
Succes ermee.

Groetjes Trienke, mv Jelmer en Eline

je moet natuurlijk doen wat jij zelf wilt.  
Ik zou het alleen nog niet kunnen hoor nu al een hele nacht zonder mijn ventje.

gr
patricia  

ja wat is te vroeg... als jij er een goed gevoel bij hebt en hij gaat
naar oma, waarom niet, ook lekker even bij tanken?
mijn man en ik gaan a.s zaterdag op stap. en dan gaat milan
voor het eerst naar mijn ouders. is dan 6 weken.
waar ik meer tegenop zie is dat ik moet kolven op het toilet! hahaha!!
bij opa en oma zijn ze zeker in goede handen!!!
en worden ze altijd lekker vertroeteld toch!
doe waar je je zelf prettig bij voelt anders wacht je nog even.

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan