Baby van 6wk heeft al 9 dg niet gepoept

<p>Hoi hoi.</p><p>Onze baby poepte eigenlijk hiervoor prima, maar nu heeft ie al 9 dagen niet gepoept en is t al dagen huilen aan de borst .. trappen, onrustig, poepjes geven maar er komt maar niks! Het is zo zielig om te zien hoeveel last hij heeft. Hiervoor had ie nergens last van en nu dit.. wie herkent dit?? Onze dochter had dit ook toen ze baby was .. kregen we forlax en k zit er bijna over te denken gewoon een derde van een forlax zakje in zn fles met afgekolfde melk te doen.  Puur voor hem zelf... help! Hij is zo zielig!!!</p>

Kan best 10 dagen tussen zitten (da's wel veel) maar bij borstvoeding mogelijk. Bij mijn zoon zat er ook 10 dagen echter had hij er geen last van. Belletje naar de huisarts kan heb kwaad. Sterkte 

[quote quote=10276815]Kan best 10 dagen tussen zitten (da’s wel veel) maar bij borstvoeding mogelijk. Bij mijn zoon zat er ook 10 dagen echter had hij er geen last van. Belletje naar de huisarts kan heb kwaad. Sterkte[/quote]
 Klopt 10 dagen mag maar hij heeft er zoveel last van is gewoon zielig!!! Ik ga denk zo de huisarts bellen

Wat vervelend! De kraamzorg gaf ons een tip om de temperatuur te meten en zo met de thermometer het eigenlijk op gang te helpen.  Na een paar dagen krampen gedaan en toen kwam er gelijk een hele hoop poep uit. 
Als dat niet werkt, huisarts bellen inderdaad!

[quote quote=10276821]Met borstvoeding mag er idd 10 dagen tussen zitten, maar als hij er zoveel last van heeft zou ik zeker vandaag de huisarts belle, zo voor de kerstdagen![/quote]
T gekke is.. aan de borst is t huilen en schreeuwen en hij heeft veel krampjes maar tussen week 6 en 10 is dat natuurlijk t ergste.. maar als we hem de fles geven (afgekolfde melk) gaat t veel beter en is ie rustig.  Aan de borst laat ie steeds scheetjes .. trapt ie echt.. terwijl ie dat nooit heeft gedaan.. pas nu deze 10 dagen doet ie dat.. heel sneu

[quote quote=10276823]Wat vervelend! De kraamzorg gaf ons een tip om de temperatuur te meten en zo met de thermometer het eigenlijk op gang te helpen. Na een paar dagen krampen gedaan en toen kwam er gelijk een hele hoop poep uit. Als dat niet werkt, huisarts bellen inderdaad![/quote]
Dit heb ik al geprobeerd.  K ga het strakjes weer proberen.. 

Terug
Bovenaan