<p>Goedemorgen,</p><p>Dit is mijn eerste topic want ik ben nieuw hier. Wel heb ik al lekker meegelezen met een aantal interessante topics
</p><p>Nu zit ik zelf met een vraagje. Onze kleine man van bijna 8 weken (eerste kindje) doet sinds 2 weken erg moeilijk bij de laatste fles van 23.00 uur. Hij drinkt deze erg onrustig. Hij kronkelt met zijn lichaampje en is erg druk met zijn armpjes. Gisteravond heeft hij voor het eerst bijna de hele fles uitgespuugd. We moeten hem altijd wakker maken voor deze fles dus nu zit ik te twijfelen of ik hem moet laten liggen en wachten tot hij zelf komt. Normaal komt hij na de laatste fles rond half 6/6 uur en dat ritme bevalt me prima. Zeker als ik straks weer aan het werk moet. Ook dit ritme heeft hij sinds een paar dagen omgegooid want nu komt hij tussen 7 en 8 voor de eerste fles. Wel heerlijk natuurlijk dat moeders lekker kan slapen, maar ik vind 6 uur ook prima. </p><p>Ik ben benieuwd of andere moeders dit herkennen. Zal ik hem gewoon zelf laten komen of toch nog even proberen met de laatste fles? Enerzijds denk ik dat ik het gewoon moet proberen, en anderzijds ben ik bang dat er dan te lang tussen de voedingen zit. Zou dit trouwens ook te maken kunnen hebben met een sprongetje? </p><p>Ben benieuwd naar jullie antwoorden?</p>