Baby van de buitenkant voelen

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Wanneer kun je de baby van de buitenkant voelen bewegen? Ik voel m'n beeb al wel een paar weekjes kriebelen, maar nog niet van de buitenkant kunnen voelen. M'n placenta ligt trouwens aan de voorkant, en ben nu 20 weken zwanger.

Ben benieuwd naar jullie antwoorden!

Groetjes Stef

Hoi
goh, daar moet ik even over nadenken, ben het al weer wat vergeten, gek is dat.
Ik geloof dat ik met zo'n week of 30 mijn dochtertje kon voelen (dat was dus mijn tweede zwschap). Bij mijn eerste, een zoontje van nu 3, kon ik hem niet echt goed voelen aan de buitenkant. Maar bij mijn dochtertje kon ik zo een been, of kontje voelen. Ze is overigens nu bijna 3 maanden alweer!
Dus ja, soms voel je het niet goed, of niet aan de buitenkant!
Succes verder!

Mijn man kon de baby op 29 augustus voelen. Ik was   toen 21 weken zwanger. Ik moet erbij zeggen dat mijn placenta links achter ligt, dus wel heel gunstig.

liefs
talke

hoihoi, ik ben nu 25 weken zwanger en ik voel hem wel ook aan de buitenkant mijn placenta?? ligt ook voor, mijn man voelt hem wel MAAR ALLEEN ALS HET DE BEEB UITKOMT, hahahahahah nu al eigenwijs, vanochtend heeft hij hem wel zien bewegen dus dat dan weer wel, ik, denk dat het voor iedereen anders is.

mijn eerste voelde ik ook ronde de 21 22 weken en mijn man een week of 2 3 later.

liefs linda

Bij mij was het de eerste keer dat ik hem voelde in de 20e week en aan de buitenkant was met 21 weken en 3 dagen...
Nu ben ik over 2 weken uitgeteld en zou ik af en toe willen dat ie stil lag hahahaha :p
Wildebrasje !
Maar niets mooiers als dit hoor dat meen ik serieus...
Ik hoop na de 40e week ingeleid te kunnen worden omdat ik heeeeel veel last heb van mijn bekken, maar denk dat als ik bevallen ben dat ik het schoppen heeeel snel ga missen want krijg nu nog steeds af en toe de slappe lach als de poes op mijn buik ligt en de kleine wipt hem eraf hahaha erg leuk hoor

Geniet ervan !! Voor je het weet is het voorbij !!!

Liefs Esther
(38+1)

hoi hoi,

mijn vriend en ik hebben rond de 20 weken de schopje aan de buitenkant kunnen voelen.
mijn placeta ligt tegen mijn rug, dus dat maakt wel verschil.
ik voelde al heel duidelijk schopjes in mijn buik met 17 weken, dus dat was erg vroeg.
dit is toch bij iedereen anders.

groetjes kwinty.

Terug
Bovenaan