Wij zitten volop in hetzelfde momenteel. Onze kerel ook 10 maanden, en momenteel flink verkouden. Maar echt alles dicht. En hoesten met momenten erbij. Maar hoesten alleen in de nacht. Vandaag gaan we nacht 4 in. De eerste 2 nachten is die een paar uur wakker geweest. ??. Afgelopen nacht heeft hij een toevalstreffer gehad en volledig doorgeslapen (20.00u-9.15u). Voor zijn verkoudheid sliep hij al een paar weken (3/4) anders. Werd regelmatig wakker, wat hij ervoor nooit deed. Met troosten over schouder op kamertje wel weer goed terug te leggen, maar voorheen sliep hij prima. Denk sprongetje ook nog erbij.
Voor verkoudheid doen wij: luuf onder voetjes, stomen voor t na bed gaan op douche, neusje leegzuigen en neusdruppels. Alleen voor de nacht doen we die neusspray vanaf 2 jaar erin?. Ik weet het mag niet?♀️, maar we hebben ze ooit ook eens voorgeschreven gekregen van de arts toen hij ook erg verkouden was. Die houden het neusje gewoon langer open. Die zoutoplossing gebruiken we door de dag, maar helpt niks. Eigenlijk helpt volgens mij niks echt. Gewoon doorheen gaan.....dit is verkoudheid 1034482838 in zijn jonge levensjaar??. Ik had t al voorspeld aangezien op de opvang ook kindjes behoorlijk verkouden waren.
In ieder geval fijn om te weten dat wij niet alleen op zijn in de nacht door verkoudheid van onze baby ??