<p>Vanavond zijn wij ontzettend geschrokken. Ons zoontje, 13 weken, lag wakker te worden in de kinderwagen na een slaapje van 15 minuten. Ik was bezig in de keuken en had al gehoord dat hij wakker was. Er kwam een soort klein hoestje maar reageerde daar verder niet op. Totdat ik ineens hoorde dat de kinderwagen heel erg schudde. Daar zag ik dat hij aan het stikken was. Hij was helemaal paars en vreselijk in paniek. Rondom zijn mondje helemaal nat van melk/speeksel. Heb hem gelijk opgepakt en over mijn schouder gelegd en hij begon gelukkig te huilen. Echter was hij zich nog steeds aan het verslikken en had het vreselijk benauwd. Mijn man bleef gelukkig wat rustiger en die heeft hem overgenomen. Na een paar minuten was het benauwde over, kreeg hij weer zijn normale kleur en kwam hij op adem, maar ons zoontje was vreselijk overstuur en zo verdrietig daarna. Tot snikken aan toe. Dit gebeurd allemaal 1,5 uur na de voeding, en na de voeding houden wij hem ook altijd nog een tijdje rechtop.</p><p>Nou gebeurd het dagelijks dat als hij op zijn rug speel, er altijd wel wat voeding terug komt, en hij zich hier in verslikt. Daar zit ik dan bij, dus dan pak hem direct op en is het ook goed. Nu begin ik me toch af te vragen of dit bij meer baby's gebeurd, of dat het toch niet echt normaal is. </p><p>Door de schrik durf ik nu ook haast niet te gaan slapen, bang dat het weer gebeurd
</p>