Baby vind speen dr. Brown niet fijn

<p>Hallo!</p><p>Ik zou graag advies willen. Ik heb de smalle flessen van dr. Brown. Alleen mijn zoon vind deze niet fijn. Als ik hem in zijn mond doe dan duurt het altijd eventjes voordat hij deze accepteert. En vervolgens kwijlt hij heel veel tijdens het drinken. Ik heb het al geprobeerd met verschillende spenen van dr. Brown zelf maar twijfel nu wat te doen.</p><p>Overstappen naar de brede hals fles? Hij is 5 weken oud.</p><p>In een proefpakket zat een fles van MAM (brede speen). Nadeel is dat hij deze zo fijn vind dat hij binnen 10 minuten zijn fles leeg heeft en vervolgens weer uitspuugt.</p><p>Of iemand een tip voor een andere speen op de fles? Hij is een gulzige drinker en we vermoeden reflux..</p><p> </p><p>Alvast bedankt! </p>
 
hoi
Wij gebruiken de Avent classic en die bevalt er goed 
Als hij de mam speen fijn vind zou ik kijken of ze er een hebben met minder of kleinere gaatjes
 
Mijn baby vindt dr brown ook vreselijk. Hapt aan en laat los enz enz. Gebruiken mam speen. Vindt ze fijn. Misschien omdat ze eerst 12 weken borstvoeding heeft gehad
 
Terug
Bovenaan