Baby voelen 14 weken

<p>Dag Dames, momenteel 14 + 3 weken zwanger van ons eerste kindje dmv ICSI. Loop volgens de verloskundige 3 dagen voor, dus 14+6. Begin al een buikje te krijgen, super leuk! Nu heb ik sinds vandaag af en toe lichte 'steekjes' in mijn buik, links, rechts. En kan niet goed plaatsen wat het is. Nu lees ik dat je de baby pas kan voelen vanaf 16/18 weken, maar moeders zwanger van hun 2e al met 14 weken, dat is enkel omdat ze weten waar ze op moeten letten.. Zal het dan misschien zo zijn dat ik ons kindje ook al 'voel'? Hebben jullie hier ervaring mee? Ben benieuwd! </p>

Die steekjes kunne je banden zijn het is echt een wonder als je nu al je kleine voelt 
Want het zijn polpjes  die je moet voelen het schot kleine tikjes én zijn geen steekjes kan je baarmoeder zijn die aan groeien én rekken is ik had daar ook last van

Hoi! Bedankt voor je reactie, ja bandenpijn zat ik ook aan te denken, maar als ik daar last van heb dan doet dat meer zeer en blijft het gevoel wat langer hangen. Naja het blijft gissen natuurlijk! haha

Snap ik maar is steeds verschillend want ik heb ook last van me banden én is steeds anders . Soms heb ik tussen door ook steekjes én dan is het me baar moeder vele kleine steekjes 

Het kan best zijn dat je je baby voelt of gaat voelen rond deze tijd hoor! Ik ben zelf nu 23+1, maar voelde de baby ook al met 13+5! Dit waren geen steekjes o.i.d., maar meer alsof iemand heel licht met een vinger aan het kriebelen was. Dit gevoel werd steeds sterker en ik weet nu helemaal zeker: dat was en is de baby :)

Ik voelde de kleine ook al vanaf 13 weken heel lichtjes.
Ben je toevallig ook slank? Mij werd verteld dat ik mede daardoor het al zo snel kon voelen. Nu met 35 weken kan ik niet meer om de soms pijnlijke porren en uitstekende voeten heen haha

Ik voelde de kleine ook al vanaf 13 weken heel lichtjes.
Ben je toevallig ook slank? Mij werd verteld dat ik mede daardoor het al zo snel kon voelen. Nu met 35 weken kan ik niet meer om de soms pijnlijke porren en uitstekende voeten heen haha

Terug
Bovenaan