Baby voelen 28+1 weken

<p>Hai hai, ik werd net een half uur geleden wakker en voelde aan m'n buik. Meestal reageert de kleine meestal direct als ik m'n handen op m'n blote buik leg. Nu voelde ik 20 min niks en maakt me opeens heel erg zorgen. Het is midden in de nacht dacht ik nog. Beetje porren en aaien en opstaan, lopen. Niks! Gelukkig toen ik even op m'n zij ging liggen voelde ik in de verte een beweging. Zo dankbaar hiervoor! Daarna werd ie blijkbaar wakker en bewoog m'n buik af en toe weer goed. Maar nu is mijn vraag, stel je voor ik was echt in paniek omdat ik bv niks voel, wie moet ik dan bellen midden in de nacht? Ik loop bij de VK en niet bij de gynaecoloog. Moet ik hun dan bellen of bv taxi richting ziekenhuis nemen? Ik heb geen idee. Wat zouden jullie doen?</p><p> </p><p>Liefs Zoë </p>
 
Hai zoe soms ligt je baby ook te slapen die van mij reageert ook niet altijd wanneer die zin heeft maar als er wat is heeft de verloskundige noodnummer die he altijd kan bellen je wordt niet meteen doorgestuurd verloskundige beordeeld eerst zelf voordat je naar ziekenhuis gaat ik zou als jou was verloskundige vandaag gewoon bellen om je wat gerust te stellen  
 
liefs
 
Dan bel je de vk, maar dat hoeft niet als je de baby niet voelt in de nacht. Bij jouw termijn moet je de baby dagelijks gaan voelen. Voel je dat niet, dat kun je bellen. Waarschijnlijk had je kindje nu gewoon niet veel zin ;) Succes!
 
Ik voel hem ook niet altijd iedere nacht. Ik denk dat ze dan ook slapen. Het kan ook zijn dat hij wel wakker is geweest maar dat jij daar doorheen heb geslapen. Ik maak voor dat ik ga slapen altijd even contact en in de ochtend en dat stelt me altijd weer gerust! 
 
Terug
Bovenaan