Baby voelen al bij 19 wk???

Hallo dames,
Ik heb een vraagje. Mijn vroedvrouw zegt dat mijn baarmoeder best hoog lig en dat kan betekenen dat me baby wat groter is dan normaal. Maar nu heb ik zitten denken. Waarom ik hem/haar dan nog niet gevoeld heb. Ik ben nu 19 weken en 2 dagen. Is mijn eerste kindje! Ik heb pas volgende week dinsdag mijn Echo dus kan dan pas zien of ie echt groter is dan normaal.
Heb iemand anders dit ook mee gemaakt ofzo? Ik maak me wel een beetje zorgen zo en dat is niet goed..
Het hartje klopt wel goed enzo maar ja ik vraag me nu wel af waarom ie zo stil is dan? Want op de vorige echo was ie echt druk aan het doen.
Hoop iemand kan me help!!
 
Ik ken je gevoel. Ik ben zwanger van mijn tweede en ik voelde mijn eerste kind al met veertien weken. Nu was ik dus ook gespitst op de bewegingen van dit kind. Toch voelde ik het kind pas met zestien weken. Je denkt "dat is maar een paar weken later" maar ik maakte me toch zorgen. Dit kind is gewoon rustiger dan mijn eerste. Toch proberden om rustig te blijven. Ik weet dat dat erg moeilijk is maar stress is ook niet goed voor je kindje. Vertrouw op je gevoel en bel anders op en leg je gevoelens uit. De verloskundige zal er niet raar van op kijken want je bent niet de enige die tweifels heeft.

veel succes.
 
Ligt je placenta niet aan de voorkant? Dit is bij mij wel het geval en ik voelde mijn kindje ook pas na de 20 wkn. Dat mijn placenta aan de voorkant ligt hebben ze me verteld bij de 12 wkn echo.
Groetjes Gitty
 
hoi
ik voelde mijn kindje al met 17 weken. ik moest me er wel op concentreren hoor. als ik plat op mijn rug ging liggen en lang wachtte dan kon ik af en toe al een plopje voelen.
maar sommige voelen het pas voor het eerst met 25 weken geloof ik. dat ligt ook aan de ligging van de placenta.
maak je niet ongerust. het komt vanzelf.
xxx sandy mama van luna (4wk)
 
Ik voelde mijn kindje met 19 weken al wel maar de verloskundige vond dat juist vroeg voor de 1e. ze zei meestal voel je het rond 22 weken.. dus je hoeft je niet echt druk te maken denk ik!

succes
 
Hall dames,
Ik heb een vraagje.
Ik voel nou dat ik achter de pc zo'n kloppend gevoel net rechts onder mijn bh. Voelt zo als je hart te snel klopt dat je het bv kan voelen kloppen in je vinger ofzo.. Maar me hart klopt normaal. Is echt moeilik uit te leggen! Hoop iemand snap wat ik bedoel.

Kan dit de baby zijn die ik voel.
Ik ben nu bijna 20 weken
 
Ik zou me geen zorgen maken hoor; de meeste vrouwen voelen de kleine wanneer ze een week of 20/22 zijn. Zelf voelde ik het al veel eerder maar dat komt omdat de placenta bij mij tegen mijn rug aan ligt en ik ben niet dik. Ook dat wil niets zeggen; mijn vriendin (9 weken verder) is net zo slank en zij voelde haar kindje pas met 22 weken. Het verschilt gewoon per persoon. Niets om je druk over te maken!!
 
Dat is volgens mij jou baby nog niet hoor, normaal zit je baarmoeder nu ter hoogte van je navel dat was bij mij namelijk wel het geval rond 20 weken en volgens de vk heel normaal. Het zo dan betekenen dat jou kindje heeeeeel hoog ligt.
 
Terug
Bovenaan