Baby voelen bij 11 weken

<p>Rare vraag, heeft iemand de baby gevoeld bij 11 weken? Ik voelde vaag gekietel, het was ook zo weer voorbij. Het waren niet mijn darmen want die kietelen niet als een veertje haha.</p>
 
Vanaf zo'n 8 weken gaat de baby bewegen, en dat zou je in theorie kunnen voelen. De meeste vrouwen voelen het pas veel later als de bewegingen krachtiger worden, maar een vriendin van mij voelde het ook met 11 weken, en omdat ze zelf een echo apparaat in huis had kon ze bevestigen dat de dingen die ze voelde samenvielen met zichtbare bewegingen op de echo. Zelf voelde ik deze kleine vanaf 14 weken af en toe kriebelen en vanaf 18 weken herkenbaar schoppen, met de placenta aan de buikzijde en ben zeker niet slank (BMI van 24.5 voor de zwangerschap). Bij mijn zoontje duurde het langer, ook placenta aan de buikzijde toen, die voelde ik met 17 weken voor het eerst.
 
Ik voelde mijn kindjes ook heel vroeg kietelen. Super leuk! Heeft niets te maken met je postuur. Bij de eerste was ik slank en bij de tweede niet. Sommige vrouwen kunnen beter voelen denk ik.
 
Terug
Bovenaan