Baby voelen, hoe beschrijf je dit?

<p>Hi dames,</p><p>Als jullie moeten beschrijven hoe het voelt, als je je baby gaat voelen.</p><p>Hoe is dit dan? </p>

In het begin (20 weken) vond ik het vooral voelen als een spiertrekking. Ervoor waarschijnlijk 3x de baby gevoeld.... een soort onverklaarbaar kriebeltje in mijn buik.  

Als een soort bubbels. Alsof je in de achtbaan zit en dan keihard naar beneden gaat in je karretje. Dit was bij mij rond de 16 weken of en toe. Pas echt duidelijker te voelen rond 20/22 weken

Alsof je een scheetje laat in een badpak las ik ooit, en ik kan het bevestigen! Haha. Tussen week 16-19 voelde het zo, daarna duidelijk echt schopjes. 
Wanneer de baby draait in mijn buik voelt het als die kriebel wanneer je in een achtbaan heel stijl naar beneden gaat. 

Alsof iemand de binnenkant van je baarmoeder schildert ;). Een soort strijkend gevoel. Dit was vroeg in de zwangerschap, met een week of 15. Later werden het meer knappende luchtbelletjes of spiertrekkinkjes. 

Het begon een week met kleine ontploffinkjes in mijn buik en daarna was ik al snel de sjaak. Het werden echt schopjes. Gevoelige en soms pijnlijke meppen in mijn baarmoeder. Anders dan de "normale" baarmoeder pijn tijdens zwangerschap. 

Terug
Bovenaan