baby voelen in de buik??

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben nu 19 weken zwanger van een tweeling  en ik ben heel erg benieuwd wanneer jullie voor het eerst jullie kindje voelden in de buik. Ik voel af en toe wat kriebelen maar ben gewoon nog niet overtuigd. Ik heb nu voor het eerst dat ik al wel een kwartier lang wat voel kriebelen, het kietelt een beetje. Zijn dat dan de baby's??

Iris

lijkt me wel zeker met een twwrling, genietse heerlijk gevoel is t!!

Dat kriebelen zijn denk ik echt de baby's!
Dit gevoel had ik bij 15 weken, toen plopjes en nu sinds 2 weekjes echt trapjes,
mijn placenta ligt aan de achterkant vandaar dat ik het al snel voelde, heerlijk gevoel, alleen kan mijn man het aan de buitenkant nog niet voelen!
Geniet er lekker van! Wanneer heb je de medische echo? leuk joh een tweeling!

liefs Danielle

Hoi hoi,
wat leuk, ook een 2ling. ik ben 6 mei bevallen van onze meisjes. ik voelde vanaf 18 weken idd een soort gekriebel en precies op de dag dat we 20 wk zwanger waren (tevens ook de dag dat we 10 jaar samen waren) kreeg ik de eerste duidelijk por. mijn vriend had net zijn hand op mijn buik en voelde dus zelf ook deze eerste por.

als ze straks groter zijn is het lekker druk af en toe. soms slaapt de een en is de ander wakker. ook zal je op een gegeven moment kunnen zeggen adhv de schopjes wie er bezig is. bij mij schopte de een en stompte de ander. dit kon ik omdat bij mij 1 altijd op dezelde plaats lag en de ander maar een beetje verschoof. heb je al veel mooie echo fotos?

wij hebben geen pretecho gedaan omdat je door ruimte en vruchtwater gebrek veel minder ziet. ik zou eerst aan de gyn vragen of dat zin heeft. tja, kostte bij ons 180 euro die pretecho dus dat is niet niks.

succes ermee!

Groetjes,
Sara

hoi hoi,

leuk een tweeling. ik voelde ons kindje voor het eerst toen ik 19 weken zwanger was en toen had ik voor het eerst zoiets van he ik voel wat. Nu ben ik 32 weken en ik voel hem heel de dag en best hard ook soms, ik geniet er wel heel erg van.
Ben wel benieuwd hoe een tweeling dan voelt voel je dan ook twee keer zoveel of maakt het niet zoveel uit?

Groetjes dames

16 weken zwanger van de eerste en volgens mij voel ik nog niets. Maar ja, hoe herken je dat? Misschien voel ik wel iets maar denk ik eerder aan mijn darmen. Dus voor mij nog niet met zekerheid de baby gevoeld......................maar ik hoop wel snel. Lijkt me zo bijzonder.

Bij mij voelde het in het begin ook ongeveer als darm gerommel. Ik was toen 17 weken. Alsof je ontzettend aan de diaree bent, maar alleen ontbreekt de diaree en krampen. Later leek het wel alsof iemand zachtjes met een vinger in mn buik aan het porren was, maar dan van binnenuit. Toen ik eenmaal 20 weken was, waren het echt al schopjes geworden, die je ook van buiten kon zien en voelen.

Nu (ruim 29 weken) zie je af en toe echt een bobbel heen en weer gaan in mn buik, dat is super grappig, en dat kietelt onwijs veel haha. Ik krijg er af en toe gewoon de slappe lach van.

Dat bewegen van de kleine ga ik denk heel erg missen !!!

gr. Peet.

Hey hey,

Ik voelde mijn kleine rond 17 weken voor het eerst. In het begin voelde het als hele kleine plopjes en was ik er niet helemaal zeker van of dat nou de baby was of niet.
Nu ben ik 21 weken en trapt de baby echt hard!! Hahaha...het zijn echt harde plopjes en soms wel een half uur lang!

Afgelopen maandag hebben we de 20-weken echo gehad en ook daar was het flink aan het schoppen. Inmiddels weten we dat we een zoon krijgen en dat hij helemaal gezond is ;)...dus wij zijn helemaal in de wolken!

Liefs Anna

Terug
Bovenaan