baby voelen zitten...???

hallo,

wij zijn bijna 18 weken zwanger van ons eerste hummeltje. ik voel de kleine al sinds de 14 - 15e week schoppen!

maar nu heb ik sinds een week, vooral als ik lig...
een raar gevoel in mijn buik. voel dan ineens iets hards! nu vraag ik me af, kan ik de baby nu al voelen zitten? als ik het aan mijn vriendinnen vraag dan zeggen zij: dat kan prima hoor. jij bent ook zooo super slank. als ik mijn hand er dan even op lig, dan is het ook na een paar sec. weer weg!?
het is ook het meest onderin de buik.

iemand hier ook ervaring mee? of dat je denkt dat het wat anders moet/ kan zijn!?

gr. dromertje
 
Dat zal indd je kindje zijn! Ik voel dat ook heel erg en ben ook heel slank. Ik ben alleen wel 10 weken verder dan jou. Maar dat moet niks uitmaken lijkt mij! Geniet ervan!
 
hey,

nou ikke ben echt niety slank hihihi, ook voor de zwangerschap niet. maar ik kon soms smorgens niet eens opstaan. alsof er een rugbybal onder mijn navel stond. ik moest dan eerst op mijn zij draaien, hopen dat de kleine om tuimelde en dan opstaan.

maar wel leuk om t al zo vroeg te voelen.

liefs smooty
 
Ooooh gelukkig...
Dacht even: is dit wel goed!?
Heb ook mijn verloskundige ff gebeld. Omdat ik me toch een beetje zorgen maakte! maar die bevestige ook dat het de kleine is. omdat het niet de hele buik is die ineens hard aan voelt! kan kan dus prima zo zijn dat de baby een elleboog of het kontje omhoog duwt!

Mijn moeder vertelde mij dat mijn oma een hele kleine baarmoeder had. en dus alles voelde. en dat was soms geen pretje!!

Wij hebben volgende week de 20 weken echo. Zal dan ff vragen of ze kan kijken of ik ook een kleine baarmoeder heb. Kan ik er alvast rekening mee houden...

gr. dromertje
 
Ik voel dat ook al een tijdje hoor! Wel leuk en betekent niet altijd dat je een kleine baarmoeder hebt..Heb ik de vorige 2 keer in ieder geval niet gehoord.
Heb ik trouwens nog nooit van gehoord. De baarmoeder groeit toch gewoon mee met je kind? Eerst door de hormonen en later doordat het kindje groeit?
 
Ik voel dat ook al een tijdje hoor! Wel leuk en betekent niet altijd dat je een kleine baarmoeder hebt..Heb ik de vorige 2 keer in ieder geval niet gehoord.
Heb ik trouwens nog nooit van gehoord. De baarmoeder groeit toch gewoon mee met je kind? Eerst door de hormonen en later doordat het kindje groeit?
 
Terug
Bovenaan