Baby voelen

<p>Hoi allemaal!</p><p>Ik ben vandaag 24 weken zwanger en ik voel de baby niet elke dag, gister heel veel en vandaag nagenoeg niet. Mijn placenta ligt voor. Hebben er meer hier ervaring mee? Ik maak me af en toe best zorgen.</p>

Hoi hoi!
Vanaf 28 weken moet je de baby elke dag voelen. Mijn placenta ligt ook voor en ik voelde de kleine vanaf 20 weken en ook niet elke dag. Sinds 26 weken voel ik hem wel elke dag en nu met bijna 29 weken voel ik hem elke dag en ook behoorlijk intens. 
Dus geen paniek! Je hoeft de kleine nu nog niet elke dag te voelen. ?

[quote quote=10180036]Hoi hoi! Vanaf 28 weken moet je de baby elke dag voelen. Mijn placenta ligt ook voor en ik voelde de kleine vanaf 20 weken en ook niet elke dag. Sinds 26 weken voel ik hem wel elke dag en nu met bijna 29 weken voel ik hem elke dag en ook behoorlijk intens. Dus geen paniek! Je hoeft de kleine nu nog niet elke dag te voelen. ?[/quote]
Fijn om te horen dit stelt me weer gerust! Bedankt! ?

[quote quote=10180036]Hoi hoi! Vanaf 28 weken moet je de baby elke dag voelen. Mijn placenta ligt ook voor en ik voelde de kleine vanaf 20 weken en ook niet elke dag. Sinds 26 weken voel ik hem wel elke dag en nu met bijna 29 weken voel ik hem elke dag en ook behoorlijk intens. Dus geen paniek! Je hoeft de kleine nu nog niet elke dag te voelen. ?[/quote]
Fijn om te horen dit stelt me weer gerust! Bedankt! ?

Gisteren bij de VK geweest. Ik ben 22 weken zwanger. Voel hem af en toe maar soms dagen ook niet. Ze zei vanaf 27 weken is het de bedoeling dat je hem dagelijks wel even voelt. Daarvoor kan je hem soms dagen ook niet voelen, vooral als je placenta voor ligt. Hier beweegt ie dan tegen aan zonder dat je het voelt. Soms is ie de ene dag actief en de andere dag niet. Net zoals wij :) 

Mijn placenta lag ook voor en voelde mijn zoon met 24 weken ook niet elke dag en ook niet altijd even duidelijk. Ook later in de zwangerschap was hij de ene dag wat rustiger dan de andere dag.
Toen ik de placenta zag, snapte ik wel dat ik hem niet altijd (even goed) voelde ?

Terug
Bovenaan