Baby voelen

Met 17 weken begon ik de baby te voelen, denk ik. Ik heb toen 1x heel lichtjes wat gevoeld wat ik niet herkende als darmen of iets anders, maar was niet zeker. Het duurde een paar dagen voor ik weer wat voelde, en dan wordt steeds duidelijker dat wat ik eerder voelde ook al Feutje was... Inmiddels 25 weken en voel hem dagelijks
 
Ik ook ongeveer met 17 weken maar bij mij had ik echt het gevoel dat het mijn darmen waren. Vaak van die soort luchtbelletjes die je in je buik voelt en gerommel. Toen met aantal vriendinnen erover gehad die al kinderen hebben en die zeiden zeker weten dat het je kleine is. Ben nu 22 weken en naar mijn idee word het nu echt schoppen en bonken tegen mijn buik aan haha! Ik voel haar niet elke dag maar vaak wel op dezelfde tijdstippen. Savonds op de bank even / snachts ben ik er al een paar keer wakker van geworden / sochtends maakt ze me graag wakker met getrap haha! En ik heb de placenta aan de voorkant dus vind het heel speciaal en fijn dat ik haar nu al zo goed voel!
 
Bij de eerste lag de placenta voor, was ik 22 weken. Bij de tweede placenta achter en toen voelde ik met 16/17 weken de baby. Het zijn plopjes, makkelijk te verwarren met je darmen..
 
1e met 16 weken placenta laagliggend ook beginnend met plopjes lijkend op luchtbelletjes. 2e met 8 weken al en ook goed actief met de 1e echo toen. En daar voelde ik toen al echt schopjes
 
Ik denk dat ik de baby vandaag voor de eerste keer hebt gevoeld. Met een vriendin over gehad die zwanger was en die kan er een beetje mee inkomen wat ik beschrijf.7 april kom ik er zeker achter als ik de 20 weken echo heb hopelijk!
 
Terug
Bovenaan