Baby voelen

Hallo allemaal

Ik heb een vraag

Ik ben wat zwaarder en heb wat overgewicht maar ben nu wel al bijna 22 weken zwanger mijn vraag is wanneer gingen jullie de baby voelen ik voel nu nog helemaal niks voor mij gevoel het kan wel zo zijn maar ik voel het nu nog niet

Ik maak we wel zorgen

 
Dit is mijn tweede zwangerschap heb zelf ook overgewicht. Vanaf 14 weken voelde ik het en nu vanaf 23 weken kan je het via buiten ook zien. Mischien heb jij nog wat tijd nodig het is altijd anders bij iedereen. ?
 
Ik ben nu 24+5 zwanger. Heb ook overgewicht en de placenta aan de voorkant. Voel nu sinds een week de kleine.Was er zelf ook bezorgd om. Iedereen hoorde je om je heen al vroeg te voelen. Maar komt echt goed.
 
Hier met normaal gewicht voelde ik bij allebei m'n zwangerschappen de baby met 21 weken. Maar in het begin zeker nog niet dagelijks hoor, en het is in het begin ook lastig te herkennen.

Het komt echt vanzelf, er is niet zomaar iets 'mis'. Gewoon rustig afwachten, geen zorgen!
 
Bij mijn eerste dochter lag de placenta aan de voorkant en voelde ik mijn dochtertje pas met 24 weken. Ik heb zelf ook overgewicht. Nu ruim 31 weken zwanger van de 2de en mijn zoontje voel ik sinds 20 weken. Nog steeds overgewicht maar mijn placenta ligt nu aan de achterkant. Denk dat dit we ook mee te maken heeft. Het komt vast goed! Je zult de kleine vast snel gaan voelen!

Liefs
 
Terug
Bovenaan