Baby voelen

Hoi allen, weer even een berichtje, ik zit morgen op de helft alweer en gaat allemaal goed, echo was goed! Maar wat ik beetje jammer vind is dat mijn placenta aan de voorkant ligt dus aan de buikzijde waardoor ik ons kindje nog niet voel. Wie heeft dat ook en wanneer voelde jullie 'plopjes' ? Groetjes Michelle
 
Mijn placenta ligt ook over mijn buik.
Ik ben nu 15 weken zwanger en reageer ook zodat ik het weer kan vinden en ook kan lezen.
Ik heb begrepen dat het rond week 24 toch wel echt voelbaar moet zijn.

Succes!
 
Ik heb ook mijn placenta aan de voorkant liggen. Met 20 weken voelde ik al wel af en toe iets, maar niet heel duidelijk. Nu 24 weken en het is nu wel overduidelijk. Zie mijn buik nu soms ook bewegen. ?
 
Ik heb dit bij mijn vorige zwangerschap gehad, voelde je pas erg laat. En heel mn zwangerschap moest ik er echt voor gaan liggen op het echt goed te voelen.. :)
 
Mijn placenta ligt ook aan de voorkant en ik voelde vanaf 19 weken plopjes, ik ben nu inmiddels 23 weken en nu voel ik ons kindje de hele dag door echt wel goed!
 
Ik heb dit ook. Ik voelde ze voor het eersr twijfelachtig rond de 20weken en vanaf 21 weken was het heeel duidelijk. Nu ben ik 23 weken en kan mijn vriend ze ook voelen.
 
Terug
Bovenaan