Baby voelen

Hi!

Ik ben 24 weken zwanger op dit moment alleen voel ik de baby de ene dag veel veel beter dan de andere dag .. dit maakt mij echt onzeker!! Herkent iemand dit? Is dit normaal? Mijn placenta ligt ook nog is aan de voorkant .. ?
 
Je moet je kindje vanaf week 26 a 28 idd elke dag wel voelen. Dus dit hoeft nu nog niet. Bij mij ligt de placenta trouwens ook voor. En merk dat het ook wel per dag kan verschillen hoe druk de kleine is. Vorig weekend dagje naar pretpark geweest en veel gelopen. Dag erna was hij duidelijk minder actief. Heb ik toch iets teveel ondernomen in dat pretpark denk ik ? ik voel de kleine ook meestal wel rond dezelfde tijden. Als ik snachts wakker wordt ( meestal rond 1 en 4) en in de avond of tijdens lunch bijv.
 
Mijn placenta lag ook voor en vanaf 30 weken of 32 weken voelde ik haar elke dag. En soms hele dag niet dan dronk ik 2 koude glazen water en ging ik halfuur op linkerzij ligge 
 
Hier ook placenta aan de voorkant en ook 24 weken. Met 28 weken moet je haar idd elke dag voelen. Maar heb nu zelf sinds 2 weken dat ik haar echt elk uur wel voel hoor! Ga anders eens liggen of rustig zitten.
 
Ik was zaterdag bij echoscopiste en die zei dat het normaal is om tot 25 weken je kindje bijv een dag niet te voelen anders zou je er helemaal gek van worden volgens haar.
 
Hoi Kelly, ik ben 40 weken zwanger en er zit bij mij nog steeds heel veel verschil tussen hoe veel ik voel per dag. Vind ik ook niet echt fijn, want maakt wel beetje onzeker. Wel belangrijk dat je iedere dag in ieder geval IETS gaat voelen. Verder idd het beste met je vk bespreken.
 
Dankje! Ja je kan er echt onzeker van worden.. maar ik moet ook gewoon vertrouwen hebben dat het goed gaat! Heb het inderdaad aan m’n verloskunde gevraagd, zij zei dat je pas vanaf week 28 elk dag moet voelen. ?
 
Terug
Bovenaan