Baby voelen

Heyy meiden sinds kort voel ik gerommel onder in mijn buik
Maar hebben jullie ook tips hoe je met je kindje kan spelen zoals tips hoe je het kan laten bewegen zag al veel zoals licht en hand er op leggen ben benieuwd wat jullie ding was(??*?

Ik ken verhalen van vriendinnen die helemaal in touch waren met hun baby en die echt hun baby lieten bewegen als ze hun hand op een bepaalde plek legden (wel laat in de zwangerschap). Mijn ervaring is echter, met een eigenwijze dochter en waarschijnlijk ook een eigenwijze tweede dochter (momenteel 22 weken zwanger) dat ze juist niet bewegen als ik dat wil, haha. Ik heb van alles geprobeerd maar het mocht niet baten ? dus ik geniet lekker van de bewegingen die ons eigenwijze dametje op haar moment maakt!

Hoe dan ook, geniet er lekker van, de bewegingen vind ik het allerleukste aan de zwangerschap!

Leuk is dat he?
Weet niet hoe ver je bent maar bewusttt reageren doen ze echt pas na 24/25 weken!
En dat kan door alles! Je stem, je hand. Mijn baby negeert mij ?, maar mijn vriend moet maar even niezen en hij reageert op hem. Vooral op zijn aanrakingen en stem.

Ff uitzoeken later in je zwangerschap wat je kind doet reageren. Sommigen reageren totaal niet en doen echt wat ze willen. ??.

Maar het bewegen maakt je altijd blij (tenzij ze je keihard schoppen in je ribben like my babyboy?)

Terug
Bovenaan