baby voelen

Hallo,

Ik ben nu 20 weken op weg en heb nog steeds niets gevoeld.Mijn vriend legt 's-avonds zijn hand op mijn buik en voelt hem/haar wel bewegen.Als ik dan meteen daarna mijn hand erop leg voel ik dus helemaal noppes.Ik word er een beetje gefrustreerd van en heb moeite hem te geloven.Volgens mij zegt íe het alleen maar om mij gerust te stellen.Ik moet pas 3 mei weer naar de vk en de tussenpozen duren me te lang.Ik heb af en toe gewoon bevestiging nodig uit m'n buik.Ik zal blij zijn als ik de eerste keer iets voel.Duurde het bij jullie ook zo lang voor je wat voelde?En is zo'n baby's first-sound apparaatje nou wel of niet wat??
Thanks again.

Anne35 19 wkn 5 dgn.
 
maak je maar niet te ongerust. het kan heel goed zijn dat je je kindje nog niet voelt. bij mijn eerste voelde ik het pas met 23 weken (heel lichtjes) en alles is goed gekomen hoor.
groetjes ot
 
Ja, ik voelde de eerste ook pas met 20 weken, of toen besefte ik eigenlijk dat dat wat ik voelde de baby was. Je hebt het misschien nog niet echt door als je beweging voelt. En bij mij reageerde de baby ook niet terwijl ze begon te dansen als mijn partner de hand op mijn buik legde. Nu bij mijn tweede zwangerschap is het weer hetzelfde. Ik vind het wel leuk dat mijn partner ook iets apart met de baby heeft dat ik weer niet heb. Gewoon van genieten.
Groetjes
 
hallo anne,ik heb ook af en toe die bevestiging nodig hoor na veel miskramen en een vroeggeboorte nou heb ik van mijn vriend ook een doptone appp gekregen alleen heeft ie hem gehuurd via bellytalk.nl omdat die firstsouns app vaak niet werken hoorde ik,dit zijn proffesionel app,wel redelijk duur per maand maar misschien heb je hem maar ff nodig daarna kun je hem direct terug sturen,dus bijv zodra jij de baby goed voelt,dit app werkt echt heel goed is dezelfde als bij de gyneacoloog of de vk.hoop dat je er wat aan hebt
liefs SAN
 
Ik voelde mijn baby voor het eerst na 20 weken, je herkent dit echt meteen. het voelde in het begin als licht gekriebel in mijn onderbuik, later werden het zachte "plopjes". Inmiddels ben ik 22 weken zwanger van mijn 2e en nu voelde ik het veel eerder omdat je het eerder herkent. Soms voelt mijn man aan mijn buik en voelt hij de baby ook bewegen, terwijl ik op dat moment niets voel, dus het kan wel waar zijn wat je vriend zegt.
 
Terug
Bovenaan