Baby voelen

Hallo allemaal,

Hoe weet ik nu zeker dat ik de baby voel. Je hoort dat het voelt alsof je darmen aan het werken zijn. Ik voel heel wat anders. Het voelt alsof je geklop voelt onderin de buik. Is dit het kindje of zijn dit mijn darmen. Ook heb ik sinds gisteren last van een zeurderig gevoel onderin mijn buik. Is dit bandenpijn. Ik ben 21 weken zwanger. Alvast bedankt voor jullie reacties.
 
Ik heb een kindje van 11 mnd. maar weet nog goed hoe ik het voor het eerst voelde. Ik zat rustig op de bank en voelde ineens een klopje in mijn onderbuik. Ik was heel verrast, een tijd later voelde ik het weer. Omdat het nog heel klein is voelde ik het niet regelmatig. Je gaat je baby voelen in week 18 - week 22. Grote kans dus dat dit je baby is geweest.
 
Hai Vera,

Je darmen zitten nu niet meer op de plek waar ze zaten voordat je zwanger werd, deze hebben al behoorlijk plaats moeten maken voor je baarmoeder. Als je daar dus wat voelt dan kan het bijna niet anders dan dat het je baby is. Ik ervaarde het bij mij ook niet als plopjes of iets maar meer als een visje wat rond zwom en af en toe de kant raakte. Iedereen heeft er weer een andere beschrijving voor.

Liefs
Lot
 
Hoi Vera,

Ik heb exact hetzelfde! Ik ben nu 18 weken zwanger en vermoed de baby zo heel af en toe te voelen. Maar ik weet het niet zeker! Dat komt ook omdat mijn placenta tegen de voorwand ligt en mijn verloskundige heeft gezegd dat ik de baby waarschijnlijk later zou voelen dan normaal. Week 23 ongeveer zei ze. Dat brengt me ook aan het twijfelen. "Het zal nog wel niet". Totdat ik jouw bericht las. Ik voel m.n. 's avonds ook een kloppend gevoel onderin mijn buik! Zou het?!

Fijne zwangerschap!

Floor.
 
Terug
Bovenaan